Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@12:07:05 GMT

واکنش آموزش و پرورش به گرم کردن کلاس درس با ذغال

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۳۷۲۱

واکنش آموزش و پرورش به گرم کردن کلاس درس با ذغال

خبرگزاری تسنیم: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به فیلمی که در ساعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر گرم کردن کلاس درس در روستای طاویران سفلی آذربایجان شرقی منتشر شد واکنش نشان داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حسین صبور سخنگوی این اداره کل در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن گرم کردن کلاس درسی با آتش، نشان داده می‌شود اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی روستایی به این نام وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص افزود: با تلاش مسئولین آموزش و پرورش استان خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی مدرسه و کلاس درسی بدون سیستم گرمایشی وجود ندارد و اغلب کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز بوده و از اوایل آبان سیستم‌های گرمایشی مدارس فعال هستند.

وی همچنین در ارتباط با عکس دانش آموزان درحالیکه داخل کلاس پتو بر روی خود کشیده اند گفت: این عکس علاوه بر اینکه مکانش مشخص نیست مربوط به چه شهر و استانی است از اساس جای سوال داشته و بیشتر جنبه نمایشی دارد چرا که در صورت سردی کلاس چطور تعداد زیادی از دانش آموزان کاپشن‌های خود را بر چوب رختی روی دیوار آویزان کرده‌اند؟

صبور در پایان با اشاره به تاکید مدیرکل مبنی بر تلاش در جهت آرامش خاطر دانش آموزان و اولیاء گفت: مجموعه، نهایت تلاش خود را بکار بسته و خواهد بست که دانش آموزان، اولیاء و همکاران زحمتکش دغدغه‌ای جز آموزش و پیگیری این امور در مدارس و کلاس‌های درس نداشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ذغال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان

ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از امروز آغاز می‌شود، گفت: خانواده‌ها برای ثبت‌نام به دو روش الکترونیک و حضوری اقدام کنند.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای پیش ثبت‌نام الکترونیک والدین باید به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir یا my.gov.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در استان زنجان ۱۱۰۰ مدرسه ابتدایی آماده ثبت‌نام از دانش‌آموزان هستند و حدود ۱۹ هزار و ۱۰۰ کلاس اولی امسال وارد مدرسه خواهند شد که آمارها کاهش تعداد دانش‌آموزان در این مقطع نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به وضعیت نیروهای آموزشی در مقطع ابتدایی در استان، گفت: در حال حاضر با کمبود حدود ۶۰۰ معلم در مقطع ابنتدایی مواجه هستیم که با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده امیدواریم این مشکل برطرف شود.

قاسمی به موضوع ثبت‌نام در محدوده سکونت دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و افزود: براساس تاکیدات، والدین فرزندان خود را در مدارسی که در محدوده سکونت خود قرار دارند باید ثبت‌نام کنند، اما اگر فردی مایل به ثبت‌نام در مدرسه خاصی است باید منتظر بماند تا ظرفیت ثبت‌نام‌ها مشخص شود و در صورت خالی بودن فضا امکان ثبت‌نام در مدارس دیگر وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان  تاکید کرد: سعی بر توزیع متوازن امکانات و کادر مجرب در مدارس استان را داریم و تقریبا تفاوت چندانی در رابطه با آموزش در مقطع ابتدایی وجود ندارد و والدین نگران این موضوع نباشند.

او به مدارس غیردولتی فعال در مقطع ابتدایی نیز اشاره کرد و یادآور شد:‌۷۰ مدرسه ابتدایی غیردولتی در استان دایر است که ۶۱۸ کلاس را شامل می‌شود و ۴۵۸۰ کلاس در مدارس دولتی واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف