Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وضعیت معیشتی مردم بر مطالبا ت آن‌ها در برخورد با گرانی لجام‌گسیخته در کشور تأکید کردند. ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی شاه‌چراغی امام‌ جمعه شهرستان ری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره پیروزی‌های جبهه مقاومت و تفسیر رهبر معظم انقلاب از نظریه مقاومت اظهار داشت: در این چند سال اخیر و در جبهه مقاومت چندین جنگ علیه حزب‌الله صورت گرفته که نشانگر عدم قوت رژیم صهیونیستی است و پیروزی آخر نشان داد که اسرائیل و رژیم صهیونیستی دچار ضعف و شکست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عقیده مقام معظم رهبری اگر ما همین مسیر را در پیش بگیریم مطمئناً با همین برنامه رژیم صهیونیستی را با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

امام‌ جمعه شهرری تأکید کرد: رهبر انقلاب توجه و تأکید ویژه‌ای بر زیر پرچم طاغوت یا الله بودن داشته‌اند که مسلمانان باید تلاش کنند که زیر پرچم الله قرار بگیرند و از سلطه آمریکا خارج شوند زیرا آمریکا نمی‌تواند آن‌ها را به موفقیت برساند.

شاه‌چراغی سپس با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد حکومت آل سعود بیان کرد: آل سعود در دوره ترامپ نیمی از بودجه عربستان را در اختیار ترامپ قرار داد تا حمایت آمریکا را به دست آورد اما نتیجه آن سخنرانی ترامپ علیه عربستان بود که در آن ترامپ گفت «عربستان یک گاو شیرده‌ای است که باید دوشیده شود».

وی خاطرنشان کرد: این اظهارات باعث خفیف و ذلیل شدن آل سعود بود که در ادامه آن ترامپ اعلام کرد اگر تنها دو هفته حمایت خود را از آل سعود دریغ کند این رژیم سقوط می‌کند.

امام ‌جمعه شهرری با اشاره به ‌سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس تأکید کرد: شهید سید حسن مدرس نماینده‌ای فقیه، مجتهد، مستقل و شجاع در مجلس شورای اسلامی بود و به دلیل همین شجاعت یک‌تنه در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کرد.

شاه‌چراغی ادامه داد: مدرس معتقد بود «خدا به مدرس دو چیز را نداد، نخست ترس و دیگری طمع است» و هر کشوری بترسد و طمع کند در حفظ استقلال به مشکل می‌خورد.

وی گفت: وکیل مجلس باید چنین اقتدار، شجاعت و ایمان قوی داشته باشد تا در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کند توقع مردم این است که مدرس‌وار در برابر مسائل بایستید و لوایحی را که زمینه‌ساز دخالت دشمن است و سبب ذلت ملت می‌شود را تصویب نکنید.

امام جمعه شهرری تأکید کرد: در شرایط فعلی آتش گرانی به جان این مردم افتاده است و هر روز با گرانی لجام‌گسیخته در کشور روبه‌رو می‌شویم لذا توقع مردم این است که با مدیریت جهادی و نظارت این وضعیت رسیدگی شود زیرا بسیاری از اجناس در داخل کشور تولید می‌شود اما قیمت‌ها به‌صورت کلی افزایش‌ یافته است.

دسترسی 100 درصدی جمعیت کشور به مراقبت‌های اولیه بهداشتی

حجت‌السلام والمسلمین محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین امروز در خطبه نماز جمعه این شهرستان با اشاره به در پیش داشتن روز معلولان اطهار داشت: خداوند هیچ‌گاه اجر و پاداش معلولان و بندگان صابر خود را فراموش نمی‌کند لذا معلولان باید با توکل و توجه به داشته‌های خود از استعدادهای نهفته خود که بعضاً از افراد غیرمعلول بیشتر است بهره بگیرند.

امام جمعه موقت ورامین به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دسترسی 100 درصدی جمعیت کشور به مراقبت‌های اولیه بهداشتی، ایجاد زیرساخت‌های پوشش 100 درصدی واکسیناسیون بیماری‌های همه‌گیر، توسعه روزافزون بیمارستان‌های کشور که براساس آن تعداد شهرهای دارای بیمارستان از 37 درصد در سال 57 به 97 درصد رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و غربی‌ها که همواره سعی داشتند ملت ایران را از قافله صنعت، علم و تکنولوژی دور نگهدارند تصریح کرد: دلیل فشارهای روانی و جنگ اقتصادی همین ناراحتی است اما به کوری چشم آن‌ها ملت جوان و غیرتمند این سرزمین از راه نورانی امام خمینی(ره) و شهدا فاصله نخواهند گرفت.

نمایندگان مجلس در ایفای نقش حساس خود کارآمدتر باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار امروز در خطبه اول نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 4 ویژگی شاخص انسانی از منظر پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: راستگویی، انصاف، خدمت به پدر و مادر و صله رحم است که تلاش در این راستا سبب افزایش روزی می‌شود.

وی سپس با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: دشمنان تلاش دارند از طریق راه‌اندازی جنگ روانی و روحی و اخیراً جنگ اقتصادی علیه مسلمانان با وارد کردن فشار علیه ملت مسلمان اقدامات خود را پیگیر کنند غافل از اینکه مردم پرشورتر از همیشه در برنامه‌های انقلابی و اسلامی حضور دارند.

امام جمعه شهریار با اشاره به تلاش دشمن در بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمنان امروز با جنگ نرم در حوزه تبلیغات به دنبال استحاله فرهنگی در میان جوانان ما هستند تا فرهنگ مورد نظر خود را تحویل ما دهند.

سالمی با اشاره به در پیش داشتن روز مجلس گفت: شجاعت مدرس‌ زایدالوصف بود و در مقابل کج‌روی‌ها و مشکلات ایستاد و با دهان روزه توسط ظالمان آن زمان به شهادت رسید تا ثابت کند دیانت ما عین سیاست ما است و سیاست ما عین دیانت ما است.

امام جمعه شهریار ادامه داد: اگر امروز برخی از جوامع مسلمان با مشکل روبه‌رو شده و به دشمنان گرایش پیدا کرده‌اند به خاطر جدایی دین از سیاست است، این در حالی است که شهید مدرس‌های ما دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند بنابراین نمایندگان باید مراقبت کنند و مردم نیز نماینده‌ای مدرس‌گونه انتخاب کنند.

سالمی خاطرنشان کرد: دشمن ذلیل است و ما نباید از مبارزه بترسیم که اگر همچنان پرقدرت و عزتمند در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداریم به زودی طومار دشمنان درهم پیچیده و ذلیل و خوارتر از گذشته می‌شوند.

برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در ایران تیری بر قلب دشمنان اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در دماوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در جنگ‌های مختلفی از جمله جنگ 33 روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ 22 روزه مقاومتشان روز به روز کمتر شده که این نشان از ضعف آن‌هاست و ثمره مقاومت و مجاهدت فلسطینی‌ها است.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد تا این مقاومت را بشکند و میان مسلمانان تفرقه بیاندازد، برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در ایران تیری بر قلب دشمنان اسلام است که ایجاد تفرقه، هزینه کمتری از جنگ و رویارویی نظامی دارد و البته جهالت و تعصب‌ها و کج فهمی‌ها نیز در اختلاف میان مسلمانان تأثیرگذار است.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه امروز باید دشمنان مخرب را کنار گذاشت و به فکر وحدت باشیم تصریح کرد: مهم‌ترین راهکارهای وحدت از نگاه رهبر انقلاب شامل حفظ احترام مسلمان و عدم اهانت به مقدسات و اعتقادات مذاهب اسلامی، عدم تحریک عواطف پیروان مذاهب اسلامی و همچنین تهیه منشور و سند وحدت مذاهب اسلامی که مورد تأیید همه روشنفکران دنیای اسلام است.

فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس افزود: برجسته‌ترین اندیشه این شهید بزگوار اندیشه عدم جدایی دین از سیاست بود و به دلیل شجاعت‌های این شهید بزرگوار امام خمینی(ره) به مردم تأکید داشتند که افرادی این چنینی برای مجلس و به عنوان نمایندگان خود انتخاب کنید.

وی در ادامه با اشاره به حمایت ترامپ از حاکمان عربستان و نقش پررنگ آنان در بقا رژیم صهیونیستی بیان کرد: پس از آن که سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا ولیعهد عربستان بن سلمان را عامل قتل خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد سعودی معرفی کرد، رئیس‌جمهور آمریکا به جای محکوم کردن ولیعهد سعودی به ایران حمله کرده و مردم ایران را تروریست خواند.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: رابطه میان آمریکا و عربستان یک رابطه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر است زیرا ترامپ بر این عقیده است که اگر رابطه خود را با عربستان خراب کند این موضوع می‌تواند سبب به خطر افتادن اسرائیل شود.

فتاح دماوندی تصریح کرد: عربستان توجه ندارد که تحقیر آن توسط آمریکا تحقیر و توهین به ملت عربستان و ملت‌های مسلمان است ملت عربستان نباید حاکمانی را که به جای دوستی با ملت مسلمان خون آن‌ها را در عراق، یمن، بحرین، سوریه و غیره می‌ریزد و برخلاف آن با یهود و نصارا دوستی می کنند را تحمل کند.

تهران| مدیریت جهادی تنها راه مقابله با تهدیدات دشمن استمدیریت جهادی و جوان‌گرایی دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شودتهران| رفع مشکلات کشور با مدیریت جهادی جوانان میسر می‌شود

​​​​​​​خودکفایی و اقتدار در عرصه دفاعی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن محکومیت اهانت ترامپ به ملت شریف ایران اظهار داشت: همه می‌دانند آمریکا با تاریخ 250 ساله حیات ننگین خود همواره کارش جنگ، قتل، غارت و حمله به کشورها بوده و همواره علمدار شرارت و حامی تروریست‌ها است.

وی ادامه داد: برابر آمار مرکز مطالعات، آمریکا 93 درصد حیات خود را در جنگ گذرانده است و با حمایت تمام قد از رژیم صهیونیستی، آل سعود، آل خلیفه، حمله به عراق، افغانستان، پاکستان، ویتنام، حمله اتمی به ناکازاکی و هروشیما، حمایت از داعش، النصره، طالبان، القاعده و راه‌اندازی مردم را به جان هم انداخته است.

امام جمعه بخش گلستان با تأکید به شناساندن جنایت‌های آمریکا به مردم تصریح کرد: راه‌اندازی زندان‌های گوانتانامو، ابوغریب و بگرام گوشه‌هایی از جنایات آمریکا علیه بشریت و دنیای اسلام است که این جنایت‌ها را باید به مردم نشان داد.

نورپور افزود: امروز شیطان طاغوت اعظم برای تطهیر چهره کریه خود مکرراً کشورها و گروه‌های آزاده را متهم می‌کند و ایران، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، مردم و مجاهدان غزه را تروریست می‌نامد در حالی که خود بزرگ‌ترین حامی آدم‌کش‌ها ‌و تروریست‌های جهان است.

وی در ادامه به یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، خودکفایی و اقتدار در عرصه دفاعی است، پیش از انقلاب ایران بزرگ‌ترین وارد کننده سلاح در منطقه بود و تمام تجهیزات و سلاح‌های موردنیاز خود را از کشورهای دیگر وارد می‌کرد.

امام جمعه گلستان سپس با بیان اینکه شهید مدرس بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است گفت: شهید مدرس، مجتهدی توانمند، مجاهد نستوه، مردمی، ضداستبداد و استکبار، مدافع اسلام و حامی مردم بود، این شخصیت بزرگ، افتخار روحانیت و حوزه‌های علمیه و یک نماینده واقعی بود.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تخصص بدون تعهد و هم تعهد بدون تخصص، زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند و در این رابطه وظیفه ما برخورد مدیریتی است و از این حیث از بالاترین مقام سازمان تا پایین‌ترین سطوح سازمانی هیچ استثنایی در مبارزه با فساد وجود ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در نشست تخصصی «حکمرانی اسلامی، فسادستیزی و اقتصاد مردمی» که از سوی شورای امر به معروف و نهی از منکر این سازمان به‌مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، فسادستیزی را مقدمه تحقق عدالت در حکمرانی اسلامی و اولویت راهبردی این سازمان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به گستردگی و تنوع خدمات سازمان و تأثیر آن بر اقتصاد کلان نمی‌توانیم به‌صورت شعاری با مقوله مبارزه با فساد برخورد کنیم و باید در این زمینه عزم جدی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، طراحی و ایجاد سه سامانه نظارتی در این سازمان برای استفاده از ظرفیت نظارت مردمی بوده است، ظرفیتی که می‌تواند به صورت سیستمی ضمن ایجاد بازدارندگی، درامر مبارزه با فساد نقش جدی داشته باشد، علاوه بر این تلاش برای شفاف کردن اطلاعات و حرکت به سوی ارائه برخط خدمات در مصادیقی نظیر لیست هوشمند، تحلیل داده‌های خدمات غیرحضوری بیمه‌ای، نسخ الکترونیک و اسناد پزشکی در واقع در مسیر ایجاد الگویی از نظارت سیستماتیک در امر مبارزه با فساد است که در این سازمان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب در یکی از جلسات درس خارج فقه خود، از معصوم (ع) روایت می‌کنند که همه مسئولان با دست بسته وارد صحرای محشر می‌شوند، کسی که مسئولیت و کارش را درست انجام داده باشد دست‌هایش گشوده و آن‌که گناهکار باشد به زنجیر کشیده می‌شود، با این اوصاف مایه تعجب است که در چنین مکتبی و با چنین باوری، چطور برخی به دنبال مسئولیت هستند.‌

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بخش‌هایی از فرمان هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری گفت: یکی از اهداف حاکمیت اسلامی تحقق عدالت است و مبارزه با فساد مقدمه تحقق این هدف متعالی است، از این منظر در حکمرانی اسلامی داشتن روحیه مبارزه با فساد از ویژگی‌های مهم همه کسانی است که پا در این عرصه می‌گذارند، علاوه بر این مقبولت یا پذیرش مردم، مشروعیت، اقتدار و کارآمدی چهار مؤلفه اصلی در حکمرانی اسلامی است، البته رهبر انقلاب در تبیین اندیشه سیاسی حاکمیت اسلامی تذکر داده‌اند که مردم علاوه بر مقبولیت، رکن تحقق مشروعیت هم هستند.

موسوی با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش مردم در حکمرانی اسلامی گفت: ما امروز در سرمایه اجتماعی، چالش‌هایی داریم و اگر بخواهیم یک مأموریت مهم برای سازمان تأمین‌اجتماعی تعریف کنیم، آن ماموریت ایجاد ارزش افزوده در سرمایه اجتماعی نظام است که حتی با یک ابهام یا شائبه کوچک در حوزه فساد نیز می‌تواند آسیب ببیند. پدیده شوم فساد و ضعف‌های مدیریتی در مشروعیت و مقبولیت و کارآمدی نظام مؤثر است و جایی که فساد وجود داشته باشد، ناکارآمدی هم وجود خواهد داشت، رویدادها و تحولاتی چون عملیات وعده صادق مردم را خوشحال کرده و روی مؤلفه اقتدار، تأثیر مثبت دارد و در مقابل فساد احتمالی ولو کوچک روی اقتدار اثر منفی می‌گذارد و از همین باب است که پرداختن به این موضوع یکی از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه مردم در فسادستیزی گفت: در سخت‌ترین شرایط کشور وقتی مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند بر چالش‌ها غلبه می‌کنیم؛ چنان که در فتنه‌های مختلف وقتی ملت شریف ایران به صحنه آمدند آب سردی بر پیکر دشمن ریخته شد، در بحث فسادستیزی نیز نقش مردم به عنوان مهم‌ترین مولفه حکمرانی اسلامی، بسیار مهم است و به همین مناسبت رهبر انقلاب در ابتدای دولت سیزدهم بحث مشارکت مردم در مبارزه با فساد را مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران این سازمان برای تأسیس سامانه‌های مختلف نظارت مردمی در حوزه‌های حراست، بازرسی و تخلفات اداری، اظهار کرد: طراحی و ایجاد سه سامانه نظارتی در این سازمان در جهت استفاده از ظرفیت نظارت مردمی بوده است، ظرفیتی که می‌تواند به صورت سیستمی ضمن ایجاد بازدارندگی، درامر مبارزه با فساد نقش جدی داشته باشد. علاوه بر این تلاش برای شفاف کردن اطلاعات و حرکت کردن به سوی ارائه برخط خدمات در مصادیقی نظیر لیست هوشمند، تحلیل داده‌های خدمات غیرحضوری بیمه‌ای، نسخ الکترونیک و اسناد پزشکی در واقع در مسیر ایجاد الگویی از نظارت سیستماتیک در امر مبارزه با فساد است که در این سازمان به صورت جدی پیگیری می‌شود. البته باید توجه کنیم که پس از انجام نظارت‌های سیستمی پاسخ و اقدامات انجام شده باید به گزارشگران نیز انتقال پیدا کند تا انگیزه نظارت مردمی تقویت شود و این مسئله با رویکرد سیستمی نسبت به موضوع قابل حل است.‌

موسوی با تأکید بر این‌که مبارزه با فساد را باید در ابعاد و اندازه واقعی آن ببینیم، اظهار کرد: رسانه‌های معاند که به‌دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند، دست به بزرگنمایی برخی حوادث می‌زنند. درست است که وقتی صحبت از فسادستیزی می‌شود باید عمدتاً روی دانه درشت‌ها تمرکز کنیم، با این‌حال اگر این اندازه‌سازی‌ها باعث چشم‌پوشی از موارد کوچک‌تر شود رویه ما رویه درستی نخواهد بود؛ چه اگر به موارد کوچک فساد توجه نکنیم ظرفیت تبدیل شدن به موارد بزرگ را دارند، در واقع در برخورد با اصل فساد نباید مماشات کنیم، اگر چه نحوه برخوردها باید متناسب با ابعاد تخلف باشد. گاهی ممکن است با امر به معروف و نهی از منکر بتوان با فسادی مقابله یا از آن پیشگیری کرد و گاهی هم لازم است با برخورد جدی‌تر به مسائل ورود کنیم، چه اگر با فسادهای کوچک به نحو مقتضی برخورد نکنیم تبدیل به فسادهای بزرگتر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد، اظهار کرد: هم تخصص بدون تعهد و هم تعهد بدون تخصص؛ زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند و در این رابطه وظیفه ما برخورد مدیریتی است و از این حیث از بالاترین مقام سازمان تا پایین‌ترین سطوح سازمانی هیچ استثنایی در مبارزه با فساد وجود ندارد؛ چرا که تأمین‌اجتماعی یک سازمان با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم است که به‌صورت غیرمستقیم هم با همه آحاد مردم در ارتباط است و تعهدات بین نسلی و وظایفی مهم و سنگین بر دوش این سازمان است، با توجه به گستردگی و تنوع خدمات سازمان و تأثیر آن بر اقتصاد کلان نمی‌توانیم به‌صورت شعاری با مقوله مبارزه با فساد برخورد کنیم و باید در این زمینه عزم جدی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم با شعار مبارزه با فساد روی کار آمد و مردم به این واسطه به این دولت اعتماد کردند، گفت: صحت و دقت انتصابات از همان روز اول مسئله ما در سازمان تامین اجتماعی بود، از همان ابتدا به دنبال افراد متعهد و متخصص بودیم و همچنان هم قاعده در مجموعه ما همین است، به خصوص در موضوعات اقتصادی، واحدهای نظارتی سازمان تأمین اجتماعی باید نظارت دقیق داشته باشند و در مجموعه‌هایی مثل بانک رفاه و شستا، فضا را به‌خوبی رصد کنند.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای سازمان تأمین اجتماعی در بحث انتصابات، توجه به جوان‌گرایی است، افزود: به هر حال مجموعه‌ای که مأموریت بین نسلی دارد باید به کادرسازی توجه کند؛ چه بدون تجدید قوا و احیای درونی نمی‌توان به درستی در مسیر توسعه خدمات حرکت کرد و مأموریت‌ها را به خوبی انجام داد؛ یعنی در مبارزه با فساد در کنار برخوردهای سلبی باید به موارد ایجابی و افزایش کارآمدی مانند کادرسازی نیز توجه کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته صیانت در این سازمان در همان ماه‌های ابتدایی مدیریت جدید، اظهار داشت: با تشکیل این کمیته پرونده‌هایی که چندین سال مسکوت مانده بود با همکاری قوه محترم قضاییه به نتیجه رسید و دستاوردهای چشمگیر مالی برای سازمان تأمین اجتماعی داشت و در ادامه مسیر نیز ما همچنان به کمک سایر قوا برای حرکت در این مسیر نیازمندیم.

کد خبر 749348

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود