Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارها موجودات ترسناک و وحشتناکی بوده و برای همه انسان‌ها و به ویژه کسانی که در نقاطی چون بیابان‌ها و دیگر مناطق زیست محیطی مشغول به کار هستند، بیشتر خطر آفرین به شمار می‌روند.

بارها در رسانه‌های خبری داخلی و خارجی مختلف خبر فوت کودکان و سایر افراد را بر اثر بی احتیاطی و بازی با مارها شنیده‌ایم و تصاویر دلخراش و دردناکی را درباره این قبیل حوادث تلخ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عجیب‌ترین مورد از افرادی که مورد هدف نیش مارهای سمی قرار گرفته است، مرد جوانی با وجود اینکه بیش از دهها بار توسط مارهای سمی دچار مسمومیت و گزیدگی شده است، جان سالم به در برده و حیرت و تعجب سایرین را به دنبال داشته است.

تیم فرید مردی است که یک مار سمی طی 16 سال 160بار او را نیش زده است و این نیش زدن‌ها و گزیدگی های پی در پی باعث شده است که بدن او پاسخ ایمنی ایجاد کند و نسبت به آن مقاومت نشان می‌دهد.

به گفته کارشناسان خارجی بدن این مرد به دنبال این گزیدگی‌های، پادزهری از خود تولید کرده و از وی محافظت می‌کند بسازد که با سم مارمبارزه کند. گفتنی است تیم فرید حتی از نیش سمی ترین مارها جان سالم به در برده است.

در ادامه تصویری از نیم فرید را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها مارهای سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • جسد‌های باستانی سالم در ایران بعد از کشف نابود شدند! | فیلم
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است