Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در رایزنی با برخی ایرلاین‌ها توانستیم آنها را جایگزین ایرلاین‌هایی کنیم که به ایران کاهش پرواز داشتند، گفت: برخی سایت‌ها ایران را به رنگ زرد در مقصد سفر نشان می‌دادند که خوشبختانه اکنون وضعیت ایران تفاوت کرد. ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ اجتماعی محیط زیست سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علی اصغر مونسان در شبکه یک سیما اظهار کرد: در 7 ماهه سال گذشته شاهد ورود 3 میلیون گردشگر خارجی به کشور بودیم که امسال این رقم به 4 میلیون و 700 هزار نفر در مدت مشابه رسید که نشان دهنده رشد بسیار خوب و چشمگیر جذب گردشگران خارجی به ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروسک‌هایی که هویت ایران شدند/جزئیات ثبت عروسک‌های بومی در میراث ملی ناملموس + تصاویرایرانگرد 4 ساخته می‌شود / طبیعت زیبای 15 استان ایران به خانه مردم می‌آید + جزئیاتاکسیژن جهان در خاک ایران/موزه زنده دنیا با درختان درمانگر و حیوانات منحصربه‌فرد + تصاویر

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: این در حالی است که در گردشگری داخلی نیز شاهد رونق بسیار خوبی هستیم.

مونسان گفت: می توانیم بگوییم که در تمام حوزه های گردشگری خارجی رشد داشته ایم اما در این میان گردشگری سلامت از رشد بیشتری برخوردار بوده است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادامه داد: در گردشگری سلامت یکی از کشورهای هدف ما، عمان است که با مصوبه هیئت دولت با این کشور لغو یک طرفه روادید را انجام داده ایم و لغو یک طرفه روادید با چین نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین به سفر دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به ایران اشاره کرد و گفت: چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری چندی پیش در همدان برگزار شد و در این اجلاس علاوه بر دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، 80 عضو این سازمان نیز با وجود فضاسازی‌های منفی آمریکا علیه ایران حضور داشتند و این موضوع باعث شد تا ایران مدتی در رأس اخبار گردشگری دنیا باشد.

مونسان در ادامه گفت: اعضای شرکت کننده در این اجلاس و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری از ایران و جاذبه های آن تعریف کردند و سایت سازمان جهانی گردشگری نیز در مدت چند روز به معرفی جاذبه های گردشگری ایران و امنیت گردشگری در ایران پرداخت.

مونسان گفت: در برخی سایت‌ها ایران را به رنگ زرد در مقصد سفر نشان می دادند که اکنون خوشبختانه با برگزاری این اجلاس وضعیت ایران تفاوت کرده است و ایران را به عنوان مقصد امن گردشگری می‌شناسند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اخبار خوبی از حوزه گردشگری این روزها منتشر می‌شود، ادامه داد: تغییر نرخ ارز باعث شد تا بسته های سفر به ایران ارزان شود و در عین حال توانستیم برخی از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، به عنوان مثال در رایزنی با برخی ایرلاین ها توانستیم آنها را جایگزین ایرلاین هایی کنیم که به ایران کاهش پرواز داشتند.

مونسان در ادامه گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در حوزه تأمین زیرساخت‌های گردشگری اتفاقات خوبی افتاده است و  برخی از جذابیت‌های جدید حوزه گردشگری از جمله توسعه بوم‌گردی باعث شده تا گردشگران خارجی تمایل بیشتری برای سفر به ایران داشته باشند.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,23,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری اخبار "چین" سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری اخبار چین سازمان میراث فرهنگی گردشگری اخبار چین سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما