Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، دیه‌گو مارادونا در واکنش به عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس - لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی - در کشور آرژانتین و انتقال آن به شهر مادرید به شبکه رادیویی «لا رِد» آرژانتین گفت: واقعاً بابت این موضوع عصبانی هستم. دفعه بعدی که ریورپلاته لازم باشد در خانه بوکاجونیورز بازی کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مارچلو گایاردو - سرمربی ریورپلاته - و شاگردانش چطور مسیر منتهی به ورزشگاه را طی خواهند کرد؟

مهاجم پیشین بوکاجونیورز و تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح کرد: حالا من باید خانواده‌ام را برای تماشای این بازی به مادرید بیاورم؟ به کجا رسیده‌ایم؟ چه اتفاقی برای ما افتاده است؟ آیا همه ما حالا مرید مائوریسیو مارکی - رئیس جمهور آرژانتین - هستیم؟ آیا می‌دانید که تماشای این بازی چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟ به جای این کارها بهتر است یک تیم امنیتی خوب استخدام و بازی را در وزشگاه ولزسارسفیلد برگزار می‌کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این کار سیلی‌ بود به صورت فوتبال. سعی هم نکنید با من در مورد چیکویی تاپیا - رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین - صحبت کنید چون او در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد فوتبال صحبت کند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار بود شنبه شب به میزبانی ریورپلاته برگزار شود، اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی شب گذشته (یکشنبه) انجام شود اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک‌آور پرتاب شده از سوی پلیس، بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای‌جنوبی به تعویق افتاد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) هم در نهایت به طور رسمی اعلام کرد دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در تاریخ 9 دسامبر (18 آذرماه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم با میزبانی بوکاجونیورز با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میزبان رئال مادرید خواهد بود. مانوئل نویر این بازی را یک بازی پرطرفدار در تمام جهان می‌بیند و علاقه دارد تیمش در این بازی به فینال صعود کند.

نویر در گفت‌وگوی جدیدش با سایت رسمی یوفا ابراز امیدواری کرد آن‌ها به فینال رسیده و به فینال احتمالی با دورتموند را در ورزشگاه ومبلی تصور می‌کند.

او درباره بازی حساس مقابل رئال مادرید گفت: "همه رئال مادرید را می‌شناسند. هر دو تیم، تیم بزرگی هستند و رقابت بین بایرن و رئال مادرید کم و بیش بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید، تماشا کنید. تمام جهان فوتبال مشتاقانه منتظر این بازی هستند. ما هم مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و می‌دانیم که رسیدن به ومبلی و بازی فینال در آنجا کار سختی خواهد بود. به همین دلیل، باید در هر دو بازی در بهترین فرم باشیم و تمام تلاش خود را در زمین به کار بگیریم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

احتمال رویارویی با دورتموند در فینال؟
اول اینکه حضور دورتموند و بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای فوتبال آلمان خیلی خوب است. همچنین به دلیل محل برگزاری فینال، بازی بسیار خاصی است و حالا هر دو فینالیست سال 2013 دوباره در نیمه نهایی هستند. بدیهی است که بازیکنان دو تیم نسبت به آن دیدار بسیار تغییر کرده‌اند، اما توماس مولر و من به خوبی به یاد داریم که چقدر فوق‌العاده بود. اکنون باید هر چه در توان داریم با بگذاریم تا دوباره به فینال برسیم.

حادثه اسکی؟
نمی‌دانم اگر دوباره نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم، زندگی‌ام چگونه می‌شد. اگر از کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌ها بپرسید، آن‌ها باور نمی‌کردند که من امروز اینجا باشم. فکر می‌کنم احتمالاً از هر 10 نفر فقط یک یا دو نفر از آن مصدومیت بهبود می‌یابند.

دیگر خبرها

  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد