Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@06:23:01 GMT

تندخوییِ مقدس و کاسبیِ نامقدس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۶۴۱۸

تندخوییِ مقدس و کاسبیِ نامقدس

از شب گذشته ویدیویی از حاشیه سفر اخیر مرتضی بانک؛ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به منطقه آزاد اروند، سوژه برخی کانال ها در فضای مجازی شده است.

در این ویدئو، همزمان با گفتگوی یک بانوی اروندی با مرتضی بانک و در میان شلوغی و همهمه سالن یکی از اعضای تیم حفاظت به همکارش که به نظر می رسد در فاصله ای دورتر قرار دارد اشاره ای می کند (احتمالا با مضمونی شبیه به اینکه: خیلی دیر شده، وقت تمومه باید سریع بریم) اما برخی کانال ها در فضای مجازی با تفسیری غلط از اشاراتِ این فرد، بهانه ای خودساخته یافته اند برای در پیش گرفتنِ یک خط تخریبی دیگر علیه یکی دیگر از مدیران ارشد دولتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبِ این نوشته، طبعا دارندگانِ کانال های زردنویس و مخالفانِ دوآتشه دولت که اولی ها از هر دستاویزی برای افزایش ممبر و دومی ها از هر روشی برای تخریب دولت استفاده می کنند نیست. بر این عزیزان حرجی نیست و ظاهرا جز آرزوی تغییر مَنِش، نمی توان به امر دیگری دل بست.

روی سخنم با مدیرانی مردمی است که نکند بداخلاقی هایی رسانه ای از این دست، خللی در عزم آنان برای تداوم حضور فعالانه در جامعه و ارتباط رو در رو با بدنه اجتماعی ایجاد کند.

حضور در میان مردم و گفتگو با آنان از جمله وظایف بدنه مدیریتی در تمامی سطوح و مورد تاکید مقامات ارشد کشور از جمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

نباید فراموش کنیم که زخم های کهنه به جا مانده از مدیریت های ناصحیح در گذشته و دشوارهای معیشتی که بعضا ناشی از تحمیل شرایط سخت تحریم بر کشور است، برخی هم میهنان را در اقصی نقاط کشور تحت فشار طاقت فرسایی قرار داده است.

طوری که دیگر مردم کاری به مسئولیت افراد ندارند و هر مقامی را ببینند از او مطالبه حق خود را می کند حتی اگر در راستای وظایف آن مسئول هم نباشد (مثل گلایه های همان بانوی عزیز اروندی نزد دبیر شورای عالی مناطق آزاد که از آسفالت نشدن خیابان و نظافت شهر می گفت؛ موضوعی که اساسا ارتباطی به ساختار اداری مناطق آزاد نداشته و جزو وظایف شهرداری محل است. هرچند مرتضی بانک با آرامش سخنان این هموطن خود را گوش می دهد و ...)
مردم، انتظاراتی به حق از حاکمیت دارند و هر کت و شلوارپوشی را مسئول وضعیت خود می دانند.

این تندخوییِ مقدس مردم را باید شنید و نباید از آن فرار کرد حتی اگر کسانی به سانِ کاسبانِ نامقدس، هزاران ویدیوی منقطع یا با تفاسیر جعلی از حواشی آن منتشر کنند.

در خبرها آمده بود که مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور در این 8 ماهه بیش از 14 بار به اروند و چابهار سفر کرده تا پیگیری ویژه ای برای ارتباط اقتصادی عراق_ایران و هند_ایران شود.

مشخص است که عده ای از این اتفاق خوشحال نخواهند شد. روزی شایعه درباره گردشگران عراقی خواهند ساخت، روز دیگر ویدیوی کانگستری منتشر می کنند و روزی هم به تیم خدوم حفاظت که عموما از عزیزان نیروی انتظامی یا سپاه هستند تهمت های عجیب و غریب می زنند تا بلکه از آن طریق به یک مدیر ارشد دولتی انگ بزنند.

سوژه مهم نیست، برای آنها مهم از یک سو ناکارآمد نشان دادن سیستم و از سوی دیگر منزوی کردن مدیران فعال به منظور عاصی کردن مردم است؛ خیالی خام که با تداوم حضور مدیرانی پاشنه ورکشیده هرگز تعبیر نخواهد شد./ ایرنا - حسین تقوی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال

پیکرهای مطهر دو شهید شهید غلامعلی عشیری لیوسی از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز پس از ۴۲ با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزا ش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی، از شهدای دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از 42 سال شناسایی و به خاک مقدس ایران اسلامی بازگردانده شدند صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شدند.

پیکرهای مطهر این شهدا همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان همرزمان و مردم شهید پرور دزفول از حسینیه ثارالله این شهرستان تا شهید آباد تشییع شد.

به گزارش تسنیم، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، پس از گذشت 42 سال از شهادت، شناسایی شده و به دامان شهر و دیارش بازگشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد یکم مهر 1343، در تاریخ 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی شرکت کرد و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد و بتازگی پیکر پاک و مطهر ایشان توسط گروه های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده شد.

به‌پاس ایستادگی مردم دزفول در هشت جنگ تحمیلی این شهر به‌عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی نام‌گذاری شد. چهارم خرداد در تقویم رسمی کشور روز مقاومت و پایداری روز دزفول نام‌گذاری شده است.

مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و با منطق اسلامی و انقلابی خود از ارزش‌های اعتقادی ما دفاع کردند و نامی ماندگار از خود در این عرصه به‌یادگار گذاشتند و این مردم ولایت‌مدار در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلابی بیش از 2600 شهید والامقام و نُه شهید سرافراز مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند.

شهر دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دوربرد فراگ و اسکادبی قرار گرفت، هواپیماهای دشمن 489 بمب و راکت بر سر مردم بی‌دفاع شهر دزفول فرو ریختند و 5 هزار و 821 گلوله توپ به نقاط مختلف این شهر اصابت کرد.

در این هشت سال 19 هزار و 500 واحد مسکونی، تجاری، آموزشی و مذهبی بین 20 تا 100 درصد در دزفول خسارت دید. مردم دزفول در هشت سال جنگ نابرابر 2 هزار و 600 شهید، 400 جانباز، 452 آزاده و 147 جاویدالاثر تقدیم کردند.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • دلار باز هم نزولی شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال