Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@02:14:13 GMT

جوابیه تند "مسعود فراستی" و توبیخ "آرش ظلی‌پور"

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۶۵۴۲

جوابیه تند 'مسعود فراستی' و توبیخ 'آرش ظلی‌پور'

پس از اتفاق ناگوار تلویزیونی امروز که یک منتقد خوش فکر و اهل دانش سینما روی آنتن زنده مجبور شد "من و شما" را ترک کند، مدیر شبکه شما ضمن عذرخواهی از مخاطبین، مجری و عوامل این برنامه تلویزیونی را توبیخ و جلوی پخش آن را به مدت یک هفته گرفت.

به گزارش تسنیم، امروز اتفاق ناگواری روی آنتن زنده تلویزیون افتاد که طی آن به یک منتقد با علم و دانش در حوزه سینما بی‌احترامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود فراستی که چندین سال در تلویزیون برنامه‌های مختلفی را چه در مقام منتقد، چه کارشناس و حتی مجری روی آنتن رفته و می‌داند بایستی به احترام مخاطبین چگونه روی آنتن رفتار کرد و به خاطر همین مخاطب روبروی مجری برنامه " من و شما" قرار گرفت و لحظاتی فاجعه‌آور از بی‌احترامی به یک مهمان آن هم در رسانه‌ملی رخ بدهد.

بعد از ناراحتی رسانه‌ها و حتی مردم از این اتفاق «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه شما تصمیم گرفت که جلوی ادامه این برنامه را حداقل تا تصمیم‌گیری نهایی برای یک هفته بگیرد و «آرش ظلی‌پور» مجری و عوامل دیگر برنامه "من و شما" را توبیخ کند. البته مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که در قسمت امروز برنامه تلویزیونی «من و شما» با حضور «مسعود فراستی» رخ داد، بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

درگیری لفظی شدید بین فراستی و مجری در برنامه زنده

انتقاد تند پرستویی به فراستی

"بمب اتم" زیر پای مسعود فراستی!

مسعود فراستی هم در واکنش به حواشی برنامه امروزش در شبکه‌ «شما» جوابیه‌ای صادر کرد که قابل تأمل است؛ او نوشت:  «نه آن مجری، و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌های مبتذل‌شان، مسئله‌ی من نیستند. برنامه‌ی امروز برخلاف طراحی عده‌ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد، و صدای هشدار و اعتراض جمعی بسیاری علیه ابتذال، اخلاق‌فروشی و ارزش‌فروشیِ فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من، بسیار ناچیز بود.»

در قسمت امروز برنامه که روی آنتن رفت جدال لفظی بین آرش ظلی پور مجری برنامه با مسعود فراستی منتقد سینما و نحوه برخورد و ادبیات این مجری باعث شد فراستی برنامه را ترک کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسعود فراستی برنامه من و شما آرش ظلی پور مسعود فراستی نقد سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

مجموعه مستند رخ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند و این پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

رخ مادر که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی مجموعه مستند رخ مادر را بر عهده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • (ویدیو) گریه ناگهانی مجری صداوسیما روی آنتن زنده
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود