Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک سارق ۴ میلیارد ریالی در شهرستان سرخه خبر داد.

سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: این سارق پول را از یکی از تبعه‌های افغان ربوده بود که با هوشیاری مأموران پلیس Police دستگیر شد.

وی با اشاره به نحوه دستگیری این مجرم گفت: با گزارش یک تبعه افغان مبنی بر ربوده شدن مقداری اموال که ارزش آن حدود 4 میلیارد ریال می‌شد شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار پلیس آگاهی استان سمنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اظهارات این تبعه افغان مبنی بر چگونگی ربوده شدن اموالش از سوی این سارق گفت: بر اساس این گفته‌ها این سارق که راننده یک دستگاه خودروی سواری بوده این تبعه افغان را از تهران به مقصد سمنان سوار کرده است که بالاخره در شهرستان سرخه و در یک زائرسرا ساک این تبعه افغان را که حاوی 170 عدد ساعت مچی با برند معتبر و یک انگشتر طلا به ارزش 4 میلیارد ریال بوده ربوده است.

سردار قاسمی با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری این سارق میلیاردی گفت: با اقدامات پلیس آگاهی استان سمنان شواهدی مبنی بر رؤیت فرد مظنون در شهر مشهد به دست آمد که پلیس آگاهی برای دستگیری این متهم به این شهر عازم شد.

وی خاطرنشان کرد: این سارق میلیاردی پس از شناسایی مأموران هوشیار آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این سارق میلیاردی 35 ساله بود از توقیف خودرو این فرد خبر داد و افزود: این سارق نیز برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت مهم‌ترین رویکرد پلیس در کشور و استان سمنان است تصریح کرد: خادمان مردم در نیروی انتظامی به هیچ عنوان در موضوع امنیت شهروندان با کسی تعارف و مماشات ندارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! این پسر جوان شب ها به سراغ مانکن های لباس زیر زنانه می رفت +عکس بلای وحشتناکی که رنگ مو بر سر و صورت این دختر جوان آورد!+تصاویر حمله علم‌الهدی به ظریف و صالحی فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس لحظه کتک خوردن یک مرد توسط پلیس+ فیلم تصادف شدید پژو 206 دو سرنشین آن را وسط اتوبان یاسینی پرت کرد +عکس مهدیه به گناه ناکرده توسط شوهرش محاکمه می شد! / دختر ناتنی شلاق می زد! خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان دستگیری سارق سمنان میلیاردی عکس دختر فیلم پلیس تجاوز زندگی مرد نجات داماد مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال فردی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، قصد خرید ملکی را داشت که ۲ مرد جوان با همکاری یکدیگر یک ملکی که مدعی بودند متعلق به مردی به نام نیما است، برای خرید به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به من معرفی کردند و قرار شد پس از تکمیل مدارک مالکیت، ملک در اختیارم قرار بگیرد. 

همچنین این دو مرد، یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی به عنوان کمیسیون از اینجانب دریافت کردند؛ ولی بنگاه معاملات ملکی به بهانه عدم تکمیل مدارک فروشنده، مبایعه‌نامه را فسخ و آن ۲ مرد چک کمیسیون را نقد کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ۲ مرد جوان با صحنه سازی، نیما را به عنوان مالک جا زده و یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی از شاکی تحویل گرفته اند، در حالی که ملک متعلق به شخص دیگری بود.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان پرونده را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا با این شگرد دوباره کلاهبرداری و پول دریافت کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ هدف بازجویی قرار گرفتند و صراحتاً به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با شگرد صحنه‌سازی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.
 
سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان جهت سیرمراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد