Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@02:45:35 GMT

جنگ جهانی سوم در سانتیاگو برنابئو آغاز

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۶۶۸۷

رکنا: سه شنبه در جلسه ای با حضور رییس این سازمان و روسای دو باشگاه آرژانتینی تصمیم گرفته شد فینال برگشت در خارج از آرژانتین و هشتم یا نهم دسامبر برگزار شود.

تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز فینال برگشت کوپا لیبرتادورس را در سانتیاگو برنابئو برگزار می کنند.

سرانجام مکان و زمان قطعی فینال برگشت کوپا لیبرتادورس مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز نهم دسامبر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

سوپرکلاسیکو که قرار بود شنبه هفته جاری در ورزشگاه مونومنتال ریور برگزار شود به علت حمله هواداران این تیم به اتوبوس بوکا لغو شد. این بازی یکشنبه شب هم با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) برگزار نشد.

سه شنبه در جلسه ای با حضور رییس این سازمان و روسای دو باشگاه آرژانتینی تصمیم گرفته شد فینال برگشت در خارج از آرژانتین و هشتم یا نهم دسامبر برگزار شود.

در نهایت بامداد جمعه کنمبول اعلام کرد ورزشگاه رئال مادرید میزبان جنگ جهانی سوم خواهد بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس اولین تصاویر از خودکشی مرد جوان از روی پل طبیعت تهران +فیلم تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس فریبا قربانی رقابت عشقی همکلاسی های حسودش شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! این پسر جوان شب ها به سراغ مانکن های لباس زیر زنانه می رفت +عکس حمله علم‌الهدی به ظریف و صالحی این زنان فقط ایدز دارند ! / با ایدز هم می توان زندگی کرد+فیلم و عکس بلای وحشتناکی که رنگ مو بر سر و صورت این دختر جوان آورد!+تصاویر فیلم آتش سوزی صبح امروز بازار کویتیها در ماهشهر + عکس خلبان مست ژاپنی از فرودگاه لندن به زندان فرستاده شد +عکس تصادف مرگبار 3 زن در آزادراه کرج - تهران +عکس تشییع پیکر حاجی مراد نادری رییس کلانتری دزفول که با شلیک سارق مسلح به شهادت رسید +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: رئال مادرید جنگ جهانی سوم آرژانتین اتوبوس جنگ جهانی باشگاه فینال عکس دختر فیلم پلیس تجاوز زندگی مرد نجات داماد مجازات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش به هر دیدار به صورت یک فینال نگاه می‌کند، خواستار اقدام مسئولان برای روشن شدن تکلیف ورزشگاه بین‌المللی پارس شیراز شد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تیمش با تمام وجود و انگیزه کار می‌کند تا به منطقه صعود برسد، گفت: در حال حاضر با یک امتیاز کمتر، تیم سوم جدول هستیم اما هر بازی را به صورت یک فینال می‌بینیم.

وی افزود: کار در لیگ یک بسیار سخت است ولی سعی می‌کنیم سختی‌هایش را تحمل کنیم. به قول مرحوم محمود یاوری «فوتبال متعلق به مردان سختکوش است.» ما هم سخت کار می‌کنیم تا با کمترین اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌ها و شرایط موجود، بتوانیم نتایج خوبی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجرشهیدسپاسی شیراز در ادامه از مسئولان سپاه فجر استان و مدیریت باشگاه ورزشی فجرسپاسی تشکر کرد و در خصوص کمک‌های مسئولان استان نیز گفت: مسئولان استان تاکنون هر کاری از دستشان بر آمده را برای ما انجام داده‌اند. تعامل خوبی هم بین باشگاه و مسئولان برقرار است که از جزییات آن خبر ندارم اما مطمئنم که هر کاری از دستشان برمی‌آید را انجام داده و می‌دهند.

سرمربی طلایی پوشان همچنین خواستار حل مسئله ورزشگاه پارس شد و گفت: مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود. چندسالی است که ورزشگاه پارس به امان خدا رها شده است و اختلافاتی که بین اداره ورزش و جوانان با پیمانکار این ورزشگاه وجود دارد، باید به پایان برسد.

رجب‌زاده تغییر ذهنیت‌ها در صورت صعود به لیگ برتر را یکی از اهداف خود عنوان و اظهار کرد: توقع داریم اگر تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد، در سال‌های آینده این ذهنیت که تیم فقط برای نیفتادن از لیگ برتر بجنگد، کنار گذاشته شود. فجر شهید سپاسی، یک باشگاه بسیار  بزرگ است که باید همیشه بالای جدول باشد و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کند.

وی در پایان گفت: ظرفیت باشگاه فجر بیشتر از چیزی است که در سال‌های اخیر مشاهده شده است و امیدواریم با عملکرد خوب تیم های پایه پشتوانه خوبی برای بزرگسالان داشته باشیم و فکر می کنم آینده خوبی در انتظار باشگاه است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان باید عصر امروز، ۲۷ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف آریو اسلامشهر برود.

فجر هم اکنون با ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و تنها یک امتیاز با تیم دوم و منطقه صعود فاصله دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • نوروزیان فینالیست شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود