Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در خانه شهید سید حسن مدرس به مناسبت روز بزرگداشت شهید مدرس، بیان کرد: اینکه ما برای یک شخص بزرگ بزرگداشت بگیریم، ولی راه دیگری برویم، فایده ای ندارد.امروز چهل سال از انقلاب می‌گذرد و ما چهلمین سال انقلاب را جشن می گیریم. دین ، شهدا و مدرس از ما می خواهند در جامعه بر اساس عدالت عمل کنیم و هر جا بی عدالتی دیدیم فریاد زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در ادامه اظهار کرد: مدرس اگر بی عدالتی می دید فریاد می زد. رفتار ما امروز فاصله زیادی با عدالت دارد. یاد مدرس برای این  است که بفهمیم باید در جهت عدالت حرکت کنیم و اگر بی عدالتی دیدیم فریاد بکشیم.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت این است که توسعه ها نامتوازنی در کشور رخ داده است. در هر شاخصی استان ها را مقایسه کنیم، تفاوت فاحشی می بینیم. چگونه این توسعه نامتوازن را توجیح می‌کنیم. امروز ما بی عدالتی را جسارت و زرنگی می‌دانیم و نقدی بر خود نمی‌کنیم.

پزشکیان در ادامه اظهار کرد: یاد مدرس و کاری که او در زمان حیات انجام داد، فریاد برای عدالت و حق بود. ما فاصله زیادی با او داریم. همه ما فقط از مدرس و جسارت و عدالت خواهی او صحبت می‌کنیم، ولی در عمل برای تحقق آن گام بر نمی داریم.

وی افزود: چرا باید بعد چهل سال دور مجلس دیوار بکشیم که مردم با ده واسطه به ما دست یابند. ما اگر در کشور بر اساس عدالت عمل کنیم، هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به ما داشته باشد.اگر بر اساس عدالت عمل کنیم مردم از ما می‌گریزند یا به طرف ما می آیند؟ پناهگاه مردم می شویم یا گریزگاه مردم؟

نایب رئیس مجلس در ادامه بیان کرد: وقتی ما برای مردم پناهگاهی باشیم و کمک حال آن ها باشیم مردم به طرف ما می آیند ما چه کردیم که مردم از ما فرار می کنند. چرا مردم باید از ما دوری کنند یا ما از مردم دوری کنیم؟

پزشکیان در ادامه گفت: عدالت یهودی، مسیحی و مسلمان نمی شناسد.ما نباید از عدالت فاصله بگیریم. ما باید بپذیریم که در قبال مشکلات جامعه مقصر هستیم.امروز نمی توان گفت که شاه و دیکتاتور است.باید مسئولیت وضع امروز را بپذیریم و از شانه خالی کردن دست برداریم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان شهید مدرس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، با وجود خبرهای مختلف مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی، این سود قبل از نوروز برای مردم واریز شد، حال سئوال اینجاست که نظارت‌ها بر این شرکت های بورسی چگونه است تا سود سهام عدالت به موقع واریز شود؟

ولی الله جعفری، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: ۳۶ شرکت بورسی و ۲ شرکت غیربورسی سود خود را باید واریز کنند تا واریز سود سهام عدالت به موقع انجام شود.

وی ادامه داد: قبل از نوروز برخی از این شرکت‌ها برای تامین بودجه و سود حاصل از سهام عدالت با مشکلات مالی رو به رو بودند که با توجه به رفع بخشی از این مشکلات، قرار است خرداد ماه امسال بخش دیگری از سود سهام عدالت برای مردم واریز شود.

جعفری اضافه کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با ۳۶ شرکت بورسی به صورت مستمر ارتباط دارند و پیرو سپرده گذاری شرکت‌ها مدام پیگیر هستند تا سود این شرکت ها برای اداره واریز شود. 

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مخابرات هم جزو شرکت هایی بود که با وجود بزرگ بودن شرکت مشکلات مالی داشت و نتوانست سود سهام خود را برای سهام عدالت قبل از نوروز واریز کند؟، گفت: مشکلات مالی به بزرگ و کوچک بودن شرکت‌ها ارتباطی ندارد، مخابرات هم ممکن است مشکلات خاصی داشته باشد، در واقع مشکل اصلی شرکت‌ها در ارتباطی است که با مشتریان خود دارند و مطالبات را نمی‌توانند دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه