Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:03:19 GMT

در آستانه انتقال به منچستر یونایتد بودم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۶۸۰۲

در آستانه انتقال به منچستر یونایتد بودم

ایوان پریشیچ ستاره کروات اینتر فاش کرد در تابستان در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ایوان پریشیچ در 2 تابستان اخیر به شدت مورد توجه مورینیو قرار داشته و درخشش فوق العاده او در جام جهانی باعث افزایش مذاکرات بین 2 باشگاه نیز شد اما خود پریشیچ در نهایت از جدایی منصرف شده و اسپالتی در رخ دادن این اتفاق تاثیر زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همچنان اخباری در مورد احتمال رخ دادن این انتقال در فصل زمستان شنیده شده است.

 

 

ایوان پریشیچ گفت: "این موضوع حقیقت دارد که پیشنهادی از سوی باشگاه منچستریونایتد برای انتقال من روی میز باشگاه قرار داشت و من در آستانه جدایی از اینتر بودم. اما در نهایت من تصمیم گرفتم در اینتر باقی بمانم و همانطور که در گذشته نیز گفتم اصرار لوچانو اسپالتی در تصمیم من تاثیر زیادی داشت. در فوتبال و در چنین موقعیت هایی جزئیات کوچک اهمیتی کلیدی دارد.

 

آینده؟ دوست دارم که در یک لیگ جدید به میدان بروم و امیدوارم که هواداران اینتر نیز این خواسته من را درک کنند."

ایوان پریشیچ اینتر میلان منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان پریشیچ اینتر میلان منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز درد دیداری دوستانه در دوبلین به مصاف ایرلند می‌رود و آکانجی این بازی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که روزهای خوبی را با منچستر سیتی پشت سر می‌گذارد، در ۱۶ بازی اخیر برای تیم ملی سوئیس در ترکیب اولیه قرار گرفته و به میدان رفته است اما امشب اینطور نخواهد بود.

این آسیب‌دیدگی وضعیت او را برای بازی بسیار حساس منچستر سیتی مقابل آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او امروز برای آزمایشات بیشتر و سپری کردن دوره مصدومیت به منچستر برمی‌گردد.

علاوه‌بر آکانجی، کایل واکر، دیگر مدافع سیتیزن‌ها هم در بازی انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و وضعیت او هم برای دیدار با آرسنال نامشخص است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان منچستر سیتی امیدوارند که مصدومیت مدافع انگلیسی جزئی باشد و او بتواند در بازی مقابل آرسنال در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • ایوان کالسکه در موزه خودرو‌های تاریخی
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام