Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - دبیر هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتی گیران فرنگی کار نونهال این استان در رقابت های المپیاد نخبگان کشتی کشور با یک طلا و 2 نقره خوش درخشیدند.

کیوان سروش مقدم جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها محمدرضا پورفتح در وزن 57 کیلوگرم و فاضل دهبان‌نژادیان در وزن 62 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امیرحسین محمدی،کشتی‌گیر 100 کیلوگرم یاسوجی در فینال با ضرفه فنی حریف خود مقام اول و مدال طلای سنگین‌ترین وزن این رقابت‌ها را به اردوی تیم کشتی کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.
سروش مقدم تصریح کرد: تیم کهگیلویه و بویراحمد با 9 کشتی‌گیر نونهال در مسابقات کشتی فرنگی المپیاد کشور استعدادهای برتر شرکت کرده بود که با کسب یک مدال طلا و دو نقره در انفرادی و با کسب مقام ششم تیمی به کار خود در این المپیاد پایان داد.
وی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی المپیاد کشوری استعدادهای برتر با شرکت 302 کشتی‌گیر فرنگی‌کار از 29 استان در بیرجند برگزار شد که تیم خوزستان با 180 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.
7531/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خردسالان فرنگي مسابقات كشوري نونهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری