Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهداف روسونری و جالوروسی برای پر کردن حفره های ترکیب خود، مشترک است.

طرفداری- اخیرا گزارش شد میلان برای تقویت ترکیب خود به دنبال رودریگو کایو و دونی فن ده بیک است. مدافع برزیلی سائوپائولو گزینه ای برای ژانویه محسوب می شود اما جذب فن ده بیک از آژاکس حداقل تا تابستان آینده غیرممکن به نظر می رسد. رم هم وضعیت این دو بازیکن را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ پس از بحران مصدومیت ها در خط دفاعی میلان، رودریگو کایو یکی از گزینه های جدی لئوناردو برای ژانویه است. سائوپائولو در ازای مدافع 25 ساله خود 10 میلیون یورو می خواهد. میلان ترجیح می دهد خریدهای ژانویه اش را به طور قرضی و با حداقل هزینه انجام بدهد. در این شرایط رم هم یکی از مشتریان کایو است. دی فرانچسکو به مارکانو اعتقادی ندارد و عملکرد فازیو نیز بسیار پرنوسان بوده است؛ بنابراین احتمال انتقال یک مدافع به رم در ژانویه را نمی توان رد کرد.

از سوی دیگر دونی فن ده بیک، هافبک 21 ساله آژاکس نیز توجه دو تیم ایتالیایی را به خود جلب کرده است. آژاکس هیچ تمایلی به فروش او در ژانویه ندارد اما احتمالا در تابستان آینده، میلان و رم برای جذب او با هم وارد رقابت خواهند شد. برگ برنده رم، رابطه خوب ایجنت این بازیکن با مونچی است. مینو رایولا می تواند همچون جاستین کلایورت، فن ده بیک را هم به دروازه های پایتخت ایتالیا نزدیک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • گل کالب اکوبان به میلان (میلان 1-2 جنوا)
  • گل الساندرو فلورنتزی به جنوا (میلان 1-1 جنوا)
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!