Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:28:30 GMT

فوتبال جهان| برتری خانگی سن‌اتین مقابل نانت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۸۶۱۴

فوتبال جهان| برتری خانگی سن‌اتین مقابل نانت

فوتبال جهان - تیم فوتبال سن‌اتین بازی خانگی را به سود خودش خاتمه داد. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در نخستین بازی هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم فوتبال سن‌اتین در خانه خودش مقابل نانت به برتری 3 بر صفر دست یافت.

بریچ در دقیقه 72، خضری در دقیقه 81 و کولودژالاک  در دقیقه 90 برای تیم سبزپوش گل زدند تا پرافتخارترین تیم فرانسه با این پیروزی به وضعیت خودش در جدول سرو سامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

R7879/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دوستانه امشب میزبان هلند بود. این دیدار با برتری نارنجی‌پوشان آغاز شد اما آلمان توانست خیلی زود به گل مساوی برسد. در دقایق پایانی بازی هم شاگردان یولیان ناگلزمان گل دوم و برتری را هم زدند و به پیروزی ۲-۱ رسیدند.

در دقیقه ۴ هلند میزبان را غافلگیر کرد و روی یک حمله سریع به گل رسید. سانتر ممفیس دیپای به ورمین رسید و او با یک والی زیبا دروازه تراشتگن را باز کرد.

برتری هلندی‌ها اما دوام زیادی نداشت. در دقیقه ۱۱ روی پاس جمال موسیالا، میتلشتات از پشت محوطه توپ را به سمت دروازه مهمان شلیک کرد و توانست به گل مساوی برسد.

پس از گل آلمان ابتکار عمل را در دست گرفت و چند بار به دروازه هلند نزدیک شد. در دقیقه ۱۸ ضربه بی‌جان گوندوگان را وربروگن، دروازه‌بان بدون مشکل خاصی مهار کرد.

۵ دقیقه بعد هم آندریش فرصت داشت اما شوت این بازیکن را وربروگن به راحتی نصیب خود کرد.

در دقایق باقی‌مانده از نیمه اول توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و هر تیم فقط موفق به خلق یک موقعیت شد. یکی از موقعیت‌ها برای هلند بود که ضربه سر دلیخت در دقیقه ۳۳ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دیگری در دقیقه ۳۷ نصیب هاورتز شد که روی پرتاب توپ از سمت ویرتز در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش را وربروگن دفع کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری هلند شروع شد. در دقیقه ۵۱ سانتر ورمین را آندریش با ضربه سر دفع کرد اما توپ به مالن رسید. او فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشت ولی تراشتگن به خوبی توپ را مهار کرد.

سه دقیقه بعد بلیند پس از همکاری با دیپای در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه تراشتگن به اوت رفت.

در دقیقه ۶۲ مالن پس از حرکتی عالی، دیپای را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد اما ضربه ستاره اتلتیکو مادرید از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد نوبت به آلمان رسید. میتلشتات می‌توانست مانند گل اول، برای بار دوم دروازه هلند را باز کند اما این بار بدشانس بود و ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

در ادامه سرعت بازی کم شد و با توجه به چند تعویض از سوی هر دو تیم و تغییراتی که در بازی اعمال شد، شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۶ موسیالا در مقابل دروازه به توپ رسید اما وربروگن با حرکتی عالی توپ را دفع کرد و مانع از گلزنی ستاره بایرن شد.

در ادامه آلمان دو تعویض دیگر هم داشت و بیشتر بازی را مدیریت کرد تا اینکه در دقیقه ۸۵ ارسال کرنر از سمت تونی کروس با ضربه سر نیکلاس فولکروگ، علی‌رغم سیو دروازه‌بان اما از خط دروازه گذشت و آلمان به برتری رسید.

همین گل برای پیروزی آلمان کافی بود و آنها پس از پیروزی ۲-۰ مقابل فرانسه، هلند را هم با نتیجه ۲-۱ شکست دادند.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال