Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: تسریع در صدور مجوزهای مورد نیاز بخش خصوصی و ارائه تسهیلات بانکی به این بخش برای ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی منجر به افزایش سرانه درمان و بهداشت استان کرمان می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی در نشست مشترک با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مناطق جنوب کرمان می تواند در تخصیص بودجه به این استان بسیار تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سرانه استان کرمان در وجود تخت بیمارستانی از سرانه کشور پایین تر است اما این استان در شاخص نیروی متخصص از سطح کشور بالاتر است.
استاندار کرمان تصریح کرد: این استان در صورت افزایش بودجه با داشتن پتانسیل های بالقوه، نیازمند حضور بخش خصوصی و حمایت است.
وی گفت: صدور مجوزهای لازم مربوط به بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان در مدت زمان کوتاه تر و تسریع در پرداخت وام از طریق بانکها تا حدودی می تواند مشکلات سرانه تخت بیمارستان استان کرمان را مرتفع کند.
استاندار کرمان گفت: افزایش بودجه دانشگاه علوم پزشکی و بودجه متوازن این حوزه، حضور سرمایه گذاران خارجی در بخش بهداشت و درمان و استفاده از پتانسیل خیرین و سازمانهای خیریه درحوزه بهداشت و درمان منجر به افزایش خدمات دولت به مردم می شود.
3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان سرانه درمان كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

جریان انقلابی اکثریت را دارد، اگر کسانی انقلابی هستند وارد مجلس شوند و اولویت‌های مهم جامعه را در نظر بگیرند، موجب تقویت امید در جامعه می‌شود.‌

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

حوزه تخصصی من آموزش و حوزه حقوقی و همچنین بودجه است، تلاش من این است که در کمیسیون بودجه باشم و دغدغه من تخصیص اعتبارات به شکل متوازن در کشور است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.‌

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

مهم‌ترین چالش اصلی لرستان بیکاری است و راهکار آن هم این است که از اعتبارات دولتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رفع این چالش استفاده کنیم، زیرساخت‌ها در این رابطه باید فراهم شود.

کد خبر 6086482

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری