Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ حمایت خود و این باشگاه آلمانی از نیکو کواچ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نیکو کواچ ۴۷ ساله که در تابستان اخیر جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ شد، با این تیم فراز و نشیب زیادی را تا به اینجای فصل تجربه کرده است. باواریایی‌ها در فصل جاری بوندس‌لیگا ۶ برد، ۳ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند و با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول هستند و با دورتموند صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «AZ» ضمن حمایت از سرمربی کروات بایرن مونیخ که این روز‌ها تحت‌فشار است، گفت: همه ما در بایرن مونیخ می‌خواهیم که همکاری طولانی مدتی با نیکو کواچ داشته باشیم. آرزوی شخصی من هم این است که نیکو نه‌تنها در این کریسمس، بلکه در سال ۲۰۱۹ و در سال ۲۰۲۰ هم سرمربی بایرن باشد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: کواچ شناخت خوبی از بایرن دارد. او شخصیت فوق‌العاده و احساس مثبتی دارد. نیکو انسانی است که من دوستش دارم. من سرمربی‌ای را می‌بینم که می‌جنگد و آماده تغییر دادن برخی چیز‌ها است و تغییرات را هم به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رومنیگه بایرن مونیخ نیکو کواچ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک

جست‌وجوی سران بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی فصل آینده و اخبار ضدونقیض در این خصوص همچنان ادامه دارد

طرفداری | با تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان، برنامه‌های بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل تغییر کرد و همان‌طور که دیروز خواندید، رالف رانگنیک گزینه اول هدایت بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 است.

به گزارش اسکای آلمان، رالف رانگنیک و روبرتو دزربی دو گزینه هدایت بایرن مونیخ هستند و رانگنیک شانس بسیار بالاتری دارد. مذاکرات میان بایرن مونیخ و سرمربی کنونی تیم ملی اتریش شروع شده و پس از ماندنی شدن ژابی آلونسو در بایرلورکوزن، مکس ابرل مدیر ارشد بایرن مونیخ با رالف رانگنیک ملاقات داشته است. مکالمات بین طرفین مثبت بوده و طی چند روز اخیر نیز تماس‌هایی میان آن‌ها برقرار شده است. 

مسئله قابل توجه، قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش تا جام جهانی 2026 است و بایرن مونیخ برای استخدام این سرمربی 65 ساله باید غرامت پرداخت کند. با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال اتریش در خصوص پرس‌وجو از وضعیت رانگنیک، این سرمربی پیشین منچستریونایتد برای پذیرش شغل بایرن مونیخ مشتاق است اما برای توافق نهایی، اتفاق‌های زیادی باید بیفتد و رانگنیک هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. 

از طرفی بیلد گزارش داده علاوه بر رالف رانگنیک، بایرن مونیخ وضعیت اونای امری، سرمربی استون ویلا را هم پیگیری می‌کند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ