Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@08:44:04 GMT

کشتار حیات وحش اقدامی غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۹۳۷۹

کشتار حیات وحش اقدامی غیرقانونی است

رکنا: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از غیرقانونی بودن شکار حیات وحش و گونه‌های در خطر انقراض مانند روباه خبر داد.

علی تیموری مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انتشار تصاویری از کشتار روباه و استفاده از صفرای این گونه برای درمان سرطان در برخی از شهرهای کشور اظهار کرد: انتشار این گونه تصاویر در واقع یک نوع شایعه‌سازی است و هیچ اعتباری ندارد و بی پایه و بی اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر فردی که نسبت به نابود کردن گونه‌ای از حیات وحش اقدام کند، طبق قانون Law با آن برخورد خواهد شد.
تیموری گفت: سازمان حفاظت محیط زیست هیچ مجوزی را برای شکار روباه یا هر گونه‌ در حال انقراض دیگری را صادر نمی‌کند و اشخاصی که شکار می‌کنند این اقدام آن‌ها غیر قانونی است و براساس قانون شکار و صید، با این گونه افراد برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: جرایم شکار غیرقانونی گونه‌های در خطر انقراض و گونه‌های حیات وحش متفاوت است و افراد خاطی باید این جرایم را به صورت نقدی و عمومی (زندان ) پرداخت کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان + جزییات این زندانی به زنان تجاوز می کرد! جن ها را با این 15 نکته عجیب بشناسید! دستگیری اشباح شب مشهد در مجلس ختم مقتول! + عکس بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس این خانم معلم یک زن خیانتکار را کشت! + عکس تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها مرد خوش شانس با یک گلدان ثروتمند شد + عکس پلیس این دزد را همیشه سریع شناسایی می کند! / چرا؟! + عکس اعدام نشدن قاتل مرد کشتی گیر که طناب دار را دید+ جزییات جاسوسی در ایران در پوشش شرکت هلیکوپترسازی! تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیکن معروف فوتبال بعد از بازی قلیان می کشد ! این زنان فقط ایدز دارند ! / با ایدز هم می توان زندگی کرد+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرطان قانون Law اخبار حوادث سازمان حفاظت محیط زیست حیات وحش شکار حفاظت غیرقانونی عکس دختر تجاوز فیلم زندگی نجات جوان مرد تهران مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم

قاسم محمدی، مدیر باغ وحش ارم گفت: باغ وحش‌ها نقش مهمی در راستای حفاظت از ژن‌های با ارزش گونه‌های جانوری تحت حفاظت خود دارند و با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به حفاظت و تکثیر گونه‌های در معرض خطر انقراض کمک می‌نمایند. خوشبختانه در سال جاری و در فصل بهار در سایه مراقبت‌های تخصصی و شبانه روزی و فراهم آوردن کلیه شرایط با تکیه بر دانش روز دنیا و پیاده سازی اصول علمی در زمینه جیره‌های غذایی و رفع تمامی احتیاجات فیزیولوژیک، شاهد تولد گونه‌های بسیار با ارزش در باغ وحش ارم بوده ایم بطوریکه گونه‌هایی همانند تشی، قوی سیاه، کل و بز وحشی، گوزن زرد ایرانی و خرس قهوه‌ای تاکنون متولد شده اند.

وی افزود: با برنامه ریزی‌هایی که داریم انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش دیگری در باغ وحش خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز