Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:04:54 GMT

فیلم حمله پدر خشمگین یک دختر به مرد شیطان صفت در دادگاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۹۴۶۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دختری 5 ساله پس از تعرض وحشیانه یک مرد در کارولینا کشته شد.

حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختری 5 ساله در جنوب کارولینا مورد آزار و اذیت مردی 37 ساله قرار گرفت و کشته شد.

طبق گزارش پلیس، قربانی هراتلی آندرسون 5 ساله پس از این که مورد تجاوز Rape قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد به دلیل جراحت های وارد شده به سر و بدنش دچار خونریزی مغزی شد و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پس از این که دستگیر شد و انتقال او توسط پلیس Police به دادگاه  از سوی پدر دختر 5 ساله مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت. شدت ضربات وارد به حدی بود که مرد شیطان صفت به دلیل جراحت های وارد شده به بیمارستان منتقل شد.

از چگونگی دستگیری متهم، رایان برگو اطلاعاتی منتشر نشده است و احتمالا متهم به دلیل آزار و اذیت کودکی زیرسن قانونی و قتل Murder او به حبس ابد محکوم شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان + جزییات این زندانی به زنان تجاوز می کرد! جن ها را با این 15 نکته عجیب بشناسید! دستگیری اشباح شب مشهد در مجلس ختم مقتول! + عکس بارداری دختر 16 ساله توسط پزشک منحرف / دکتر مجبور به ازدواج شد+عکس این خانم معلم یک زن خیانتکار را کشت! + عکس تجاوز گروهی 3 برادر به زن سابق یکی از آنها مرد خوش شانس با یک گلدان ثروتمند شد + عکس پلیس این دزد را همیشه سریع شناسایی می کند! / چرا؟! + عکس اعدام نشدن قاتل مرد کشتی گیر که طناب دار را دید+ جزییات جاسوسی در ایران در پوشش شرکت هلیکوپترسازی! تجاوز به 4 فوتبالیست نوجوان در خوابگاه ورزشگاه ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تصادف مرگبار 3 زن در آزادراه کرج - تهران +عکس اعمال وقیحانه این زن و مرد جوان در ساحل دریا صدای همه را در آورد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape پلیس Police ضرب و شتم قتل Murder اخبار حوادث آزار و اذیت دادگاه فیلم مرد متجاوز پدر خشمگین عکس دختر تجاوز فیلم زندگی نجات جوان مرد تهران مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!