Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: با همبستگی و اجرای حقوق شهروندی می توان امید و نشاط را به جامعه باز گرداند.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات عملی که می‌تواند امید و نشاط را به جامعه باز گرداند، بیان‌ کرد: آن چه که امروز می‌تواند در ایجاد امید به طور واقعی در جامعه نقش آفرینی کند، شکل‌گیری همبستگی و اجرای حقوق شهروندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ اظهار کرد: اگر شاهد پایه گذاری اصل همبستگی و از سوی دیگر اجرای حقوق شهروندی در جامعه باشیم و از سخن گفتن فاصله بگیریم، شاهد احیای امید در جامعه خواهیم بود.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، بیان‌ کرد: مجلس شورای اسلامی خود یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که می‌تواند در تحقق این دو اصل نقش آفرینی کند.

میرزایی نیکو در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی می‌تواند در جایگاه ناظر وارد شده و با ایجاد همبستگی و پیگیری حقوق شهروندی امید و نشاط را به جامعه باز گرداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان