Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:06:20 GMT

انتقاد نخست وزیر انگلیس از حزب کارگر

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۹۸۷۱

انتقاد نخست وزیر انگلیس از حزب کارگر

نخست وزیر انگلیس بر این باور است که حزب کارگر به دنبال سیاسی کاری در قبال توافق برگزیت است. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ترزا می نخست وزیر انگلیس روز جمعه در اظهاراتی گفت: حزب کارگر سعی دارد با لطمه زدن به تلاش های دولت برای اجرای توافق برگزیت، به رای دهندگان بریتانیایی خیانت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: متاسفانه تلاش های مختلفی را از سوی حزب کارگر شاهد هستیم که سعی در لطمه زدن به برگزیت و این رای گیری دارد.

هشدار نخست وزیر انگلیس درباره تبعات جدی رد توافق برگزیتطرح جایگزین وزرای کابینه انگلیس در صورت شکست توافق برگزیتپارلمان انگلیس تا قبل از کریسمس درباره توافق برگزیت رأی‌گیری می‌کندچالش حزب کارگر برای نخست وزیر انگلیس در مناظره توافق برگزیت

 

نخست وزیر انگلیس در مصاحبه با بی بی سی اظهار داشت: چیزی که از حزب کارگر مشاهده می کنیم ، تلاش برای تخریب تلاش های دولت در راستای اجرای توافق برگزیت است. این واقعا خیانت به رای دهندگان بریتانیایی است.

ترزا می یکشنبه گذشته توانست با رهبران اتحادیه اروپا بر سر توافق برگزیت به جمع بندی نهایی برسد. بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا تا ماه مارس 2019 میلادی فرصت دارد. گمانه زنی های زیادی وجود دارد که نشان می دهد پارلمان انگلیس احتمالا با توافق فعلی برگزیت مخالفت خواهد کرد. این مساله می تواند منجر به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بدون توافق شود یا موجب سقوط دولت ترزا می گردد.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مذاکرات برگزیت اخبار "انگلیس" ترزا می

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس ترزا می مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس