Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:46:52 GMT

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در نهاوند به خاک سپرده می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۹۹۷۷

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در نهاوند به خاک سپرده می شود

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیرو رایزنی های صورت گرفته و برنامه ریزی های قبلی مراسم استقبال از دو شهید گمنام چهارشنبه ۱۴ آذرماه از میدان بسیج نهاوند به سمت سپاه ناحیه نهاوند انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم وداع و شبی با شهدا در مسجد شهید حیدری در شب چهارشنبه ۱۴ آذر و همچنین ساعت ۲۱ همان شب در محل هیئت فاطمیون، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم آزاد است و با برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد اسقبال انجام شده برنامه های فرهنگی خوبی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تدفین این دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند خبر داد و گفت: روز پنجشنبه این دو شهید که از شهدای تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی هستند از مسجد شهید حیدری تا میدان امام خمینی(ره) تشییع و برای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند به خاک سپرده می شوند.

کد خبر 4472227

منبع: مهر

کلیدواژه: تفحص شهدا دانشگاه آزاد اسلامی سپاه انصارالحسین همدان نهاوند همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096343

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال