Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نیروی برق گلستان گفت: دوازدهمین مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو با حضور ۱۶ تیم به مدت ۵ روز در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی‌اکبر نصیری، شب گذشته(جمعه ۹ آذر) در  مراسم قرعه‌کشی دوازدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم  به میزبانی استان گلستان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو کشور در قالب ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود


مدیرعامل شرکت نیروی برق گلستان یادآور شد: بر اساس جدول زمان‌بندی مسابقات از روز (شنبه ۱۰ آذر) در دو نوبت صبح و عصر با برگزاری ۶ بازی  آغاز خواهد شد.

 

نصیری تاکید کرد: این دوره از مسابقات توفیقی بود که شاهد حضور همکاران ما از استان‌های مختلف باشیم.

 

وی با بان اینکه این مسابقات ضمن تاثیرگذاری در پویایی و سلامت کارکنان می‌تواند در انتقال داده‌ها و تجربیات کمک کند.

 

گفتنی است، بر اساس قرعه در گروه یک تیم‌های مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان رضوی با آب و برق منطقه‌ای اردبیل، آب و فاضلاب خراسان شمالی با تیم برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان هم‌گروه شد.

 

در گروه دوم توزیع نیروی برق استان گلستان با تیم‌های برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، وزارت نیرو و برق منطقه‌ای خراسان رضوی بازی خواهد کرد و همچنین در گروه سه برق نیروی منطقه‌ای باختران با تیم‌های صنعت آب و برق کرمان، صنعت آب و برق یزد و توزیع برق استان مرکزی هم‌گروه است.

 

در گروه چهارم تیم توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تیم‌های نیروگاه برق نکا، برق منطقه‌ای گیلان و آب منطقه‌ای استان خراسان رضوی هم‌گروه شد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مشهد اقتصاد زلزله ارتش ایران شهردار تهران زلزله کرمانشاه کنفرانس نیروی دریایی شرکت توزیع نیروی برق مسابقات والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی

حامد خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت ماه 1403 با حضور یک هزار و 468 داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد بجنورد بیان کرد: دانشگاه آزاد بجنورد در روز 5 شنبه میزبان هشتصد و 61 داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد پانصد و پنج نفر از داوطلبان خانم و مابقی داوطلب آقا هستند.

وی افزود: در روز جمعه نیز ششصد و هفت نفر از داوطلبان خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حامد خراسانی تصریح کرد: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای 5 شنبه و جمعه راس ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد که که درهای حوزه های امتحانی راس 7:30 بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند زیرا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون گفت: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه های الکترونیکی(تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب، یادداشت و .... خودداری کنند.

خبرنگار: لادن لنگری

کد خبر: 1228151 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد