Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حمید غفاری، رییس هیات ورزش کارگری استان خوزستان گفت: مسابقات شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی جهت اعزام به المپیاد کارگران جهان از 7 تا 9 آذرماه در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی برگزار گردید.

وی بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها ساسان کریمی در رده سنی 50 تا 54 سال ماده‌های 50 متر کرال سینه، 50 متر کرال پشت، 50 متر قورباغه، 50 متر پروانه، 100 متر کرال سینه، 100 متر کرال پشت و 100 متر پروانه موفق شد 7 مدال طلا کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری تصریح کرد: همچنین رضا برات‌پوری در رده سنی 35 تا 39 سال ماده‌های 50 متر قورباغه، 50 متر کرال پشت و 100 متر قورباغه به 3 مدال نقره رسید و در ماده‌های 50 متر کرال سینه، 100 متر کرال پشت و 50 متر پروانه نیز مدال 3 مدال برنز را تصاحب نمود.

رییس هیات ورزش کارگری استان خوزستان اذعان داشت: هر 2 ورزشکار خوزستانی در این مسابقات با عملکردی بسیار خوب برای خوزستان، 7 مدال طلا، 3 نشان نقره و 3 مدال برنز را به دست آوردند و خوزستان در این رقابت ها خوش درخشید.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات شنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲-۳ سال است اوضاع فولاد خوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی حساس و مهمی برای دو تیم بود. تیم‌های خوزستانی در پایین جدول برای امتیاز جمع کردن دست و پا می‌زنند. دربی بود و تیم‌ها در این شرایط برای گل نخوردن و بردن بازی می‌کنند. ما هم گل نخوردیم ولی متأسفانه برنده هم نشدیم.

وی با بیان اینکه نیمه اول بسیار زیبا بود اما در نیمه دوم هر دو تیم محتاط بازی کردند و فقط نیم نگاهی به بردن داشتند، ادامه داد: می‌توانستیم با شهامت‌تر بازی کنیم ولی نباختن در دربی و گرفتن یک امتیاز در شرایطی که فولاد به این جایگاه جدول عادت ندارد، خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان با روحیه بسیار مناسب حاضر شده بود. این تیم نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده است و ما هم نسبتاً از آن شناخت داشتیم و یک امتیاز در این دیدار خارج از خانه برای ما خوب بود.

ویسی با بیان اینکه مردم عادت ندارند فولاد را پایین جدول ببینند، عنوان کرد: در استرس بسیار بدی هستیم. البته استرس مردم باید برای گرفتن سهمیه آسیایی باشد. دو سه سالی است که اوضاع فولاد مناسب نیست. باید تلاش بیشتری کنیم تا جایگاهمان بهتر باشد. البته امسال گذشت. احتمالاً اتفاقات خوب از فصل آینده رقم بخورد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که چرا مردم خوزستان از دربی استقبال خوبی نداشتند؟ گفت: سه تیم خوزستانی در پایین جدول هستند و دست و پا می‌زنند که سقوط نکنند. متأسفانه مردم راضی نیستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت شما در فولاد به چه صورت خواهد بود؟ گفت: من ۹ بازی دیگر در فولاد هستم و باید ببینم خدا چه می‌خواهد.

وی در پاسخ به این سوال که دستیاران شما در تیم خواهند ماند؟ عنوان کرد: تغییرات همیشه خوب نیست. دستیاران من از خوزستان هستند و من مربی و همبازی آنها بودم. خوب نیست دست به تغییرات زیادی بزنم، البته فردا در باشگاه جلسه داریم و باید ببینیم اتفاقات به چه صورت رقم می‌خورد و فکر می‌کنم همراه ما باشند.

ویسی با بیان اینکه متأسفانه سه باری که به تیم‌های خوزستانی بازگشته‌ام برای نیفتادن تیم‌هایمان جنگیده‌ام، ادامه داد: اکنون نیز در فولاد فقط باید امتیاز بگیریم که نیفتیم. به زیبا بازی کردن به ما امتیاز نمی‌دهند. استقلال خوزستان در نیم فصل اول در تمام بازی‌هایش زیبا بازی کرد اما باخت. البته اکنون بهتر شده است و امتیاز هم جمع می‌کند.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که دفعه قبل که سرمربی فولاد بودید با دلخوری این تیم را ترک کردید و نظر بر این بود که شما به ناحق کنار گذاشته شدید آیا این بار انگیزه جبران دارید؟ گفت: اگر به ناحق جدا شدم بقیه باید جبران کنند و اگر به حق جدا شدم جبران خواهم کرد. من تمام وجودم را می‌گذارم که سهمیه تیم‌های خوزستانی حفظ شوند.

کد خبر 6057671

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • ۷ فرنگی‌کار خوزستانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ۶ فیلم‌نامه از شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفتند
  • ۲-۳ سال است اوضاع فولاد خوب نیست
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود
  • هدفم برای سال آینده رکوردشکنی است