Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: ورزش و جوانان دو مقوله‌ای که هرکدام می‌توانند اداره‌ای عریض و طویل باشند امروز در زیر یک سقف جمع شده‌اند و لذا طبیعی است که مملو از طیف‌های وسیع خدمت‌رسانی و البته اعتبارات اندک قطره‌چکانی باشد اما در آستانه سفر رئیس‌جمهور به شهرستان شاهرود و استان سمنان مطالبات ورزش و جوانان از شخص نخست اجرایی مملکت چیست؟

قطعاً سفر رئیس‌جمهور همواره با مطالباتی همراه بوده و هر اداره کل دنبال احصاء پروژه‌ها و طرح‌های خود است، دراین‌بین اما نقش نهادهایی که بیشتر با مردم سروکار دارند مانند تأمین اجتماعی، ورزش و جوانان، تعاون کار و رفاه اجتماعی و ارگان‌هایی ازاین‌دست، در مطالبات نیز بیشتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین‌بین شاهرودی‌ها هرچه پروژه نیمه‌کاره و طویل‌المدت را به چشم می‌بینند به حوزه ورزش و جوانان بازمی‌گردد از استادیوم ۱۵ هزارنفری تا سالن سه‌هزارنفری و چندین طرح دیگر که کم‌کم سنشان در حال دورقمی شدن است سفر روحانی به شاهرود اما می‌تواند پایان انتظار شاهرودی‌ها در این پروژه‌ها باشد؟

برای بررسی پروژه‌ها و حال و هوای این روزهای اداره ورزش و جوانان شاهرود با محمدی رئیس این اداره به گفتگو نشستیم.

*برای آغاز به‌طورکلی نمایی از اعتبارات ورزش و جوانان شاهرود ارائه کنید

در سال ۹۵ از محل اعتبارات تملک دارایی سهم ورزش و جوانان شاهرود ۷۵۰ میلیون تومان بود که ۲۰۰ میلیون تومان آن به اعتبارات تعمیرات ۵۵ اماکن ورزشی شهرستان شامل کف‌پوش، وسایل گرمایشی، سرمایشی، تهویه و ... برمی‌گشت و درواقع عملاً ۵۵۰ میلیون تومان تمام اعتبار تملک دارایی ورزش و جوانان شاهرود محسوب می‌شد در کنار این امر ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار ویژه زورخانه تختی نیز در نظر گرفته‌شده بود که در هفته دولت سال۹۶ شاهد بهره‌برداری از آن بودیم اما استنباط ما این بود که نسبت سرانه ورزشی شاهرود همچنان از میانگین کشوری پائین‌تر است و لذا می‌بایست درزمینهٔ پروژه‌ها گام‌های اساسی‌تری برداشت.

تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی کشور میانگین یک مترمربع است که ما در شاهرود در حال حاضر ۸۳ سانتی‌متر مربع سرانه ورزشی در اختیارداریم درنتیجه با توجه به رعایت قانون بودجه و هماهنگی با اسناد بالادستی به‌ویژه رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و همراهی حسینی شاهرودی نماینده مردم در مجلس اعتبارات ما افزایش بسیار چشم‌گیری پیدا کرد.

اعتبارات ورزش و جوانان شاهرود با تصویب لایحه تخصیص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به ورزش از ۷۵۰ میلیون تومان به سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان رسید از سوی دیگر لایحه تخصیص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به ورزش خوشبختانه در مجلس به تصویب رسید و سبب شد تا اعتبارات ورزش و جوانان استان سمنان به ۱۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کند، این اعتبارات همچنین ۱۰۰ درصد تخصیص دارند و به‌صورت نقدی هر سه ماه یا چهار ماه توسط اداره کل امور مالیاتی آن را در اختیار ورزش و جوانان قرار می‌دهد، درباره شهرستان شاهرود نیز باید گفت این سرفصل اعتباری سبب شد تا اعتبارات ما از ۷۵۰ میلیون تومان به سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برسد.

این افزایش اعتبارات باعث شد تا ما بتوانیم هم‌زمان ۱۰ پروژه را آغاز کنیم و هم سایر پروژه‌هایی که در آن‌ها پیمانکار از اداره طلبکار بود تصفیه شد، برای مثال پیمانکار استخر بسطام از سال۸۹ رقمی معادل ۴۰۰ میلیون تومان از ورزش و جوانان طلب داشت که خوشبختانه توانستیم این بدهی را نیز بپردازیم از سوی دیگر هشت پروژه در شاهرود در دست اجرا است که چهار پروژه برای فجر ۴۰ آماده بهره‌برداری است.

*اعتبارات تملک دارایی ۹۷ شما چه میزان است؟

اعتبارات تملک دارایی در سال جاری با شرایطی که بیان شد، سه میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان خواهد بود که حدود ۲۷۰ میلیون تومان از سال گذشته کسری داریم که دلیل آن این است که بسیاری منابع اعتباری کمیته اعتبارات شهرستان از همه دستگاه‌ها ازجمله ورزش و جوانان به‌سوی آب و خشک‌سالی و کشاورزی و ... سوق داده شد.

*درباره این طرح‌های قابل‌افتتاح بیشتر توضیح دهید

استخر بیارجمند از جمله طرح‌هایی که مدت‌زمانی است تکمیل‌شده و تنها منتظر حضور وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح آن هستیم، دیگر پروژه‌ها نیز چمن مصنوعی خانخودی بیارجمند، چمن مصنوعی بسطام و کلینیک پزشکی، ورزشی شاهرود هستند که قطعاً در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

همچنین زمین اسکیت در مجموعه ورزشی شهید اکبری در دست طراحی است و به دلیل فقط سرمای شش‌ماهه دوم سال است که نمی‌تواند به بهره‌برداری برسد چراکه آسفالت‌ریزی در این فصل مشکلاتی را برای زمین به وجود می‌آورد وگرنه این طرح نیز کاملاً انجام‌شده و آماده افتتاح است، دیگر پروژه تکمیل‌شده شاهرود، اولین زمین تنیس وارد کور منطقه است که جنس طراحی آن متفاوت قلمداد می‌شود و در صورت افتتاح می‌تواند امکان خوبی را برای مردم شهرستان شاهرود فراهم کند، عملیات اجرایی این طرح از هفته اول آذرماه آغاز می‌شود.

پیست موتور کراس بااعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در جوار ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ساخته می‌شود آخرین پروژه‌های قابل‌ذکر پیست استاندارد ملی موتور کراس شاهرود و زمین خاکی شهید اکبری هستند که پیست موتور کراس بااعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در جوار ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ساخته می‌شود تا بتوانیم میزبانی مسابقات این رشته مهیج را نیز داشته باشیم. درباره بهسازی زمین خاکی شهید اکبری نیز باید گفت این مجموعه ورزشی سال‌های سال به شکلی رهاشده است و ما خوشبختانه در نظر داریم تا این طرح را به زمینی استاندارد با چمن مصنوعی بدل کنیم تا بتوانیم استفاده بهینه‌ای از این مجموعه صورت گیرد که امیدواریم چمن مصنوعی آن در سفر رئیس‌جمهور دیده شود.

در کنار اماکن ورزشی پروژه احداث خانه جوان شاهرود در حوزه تشکل‌های مردم‌نهاد است که این طرح نیز امیدواریم در زمره طرح‌های صفر رئیس‌جمهور گنجانده شود چراکه می‌تواند به ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان شهرستان اثرگذار باشد البته در مجموعه ورزش و جوانان پروژه‌های دیگری هم هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به خانه تیراندازی، پروژه‌های روستایی و ... اشاره کرد که امیدواریم به سرانه اعتبارات افزوده شود.

*مزیت هاردکور در زمین‌های تنیس چیست؟

برخلاف زمین‌های شنی که بعد از هر تایم استفاده نیازمند زه کشی، آب دهی، شن کشی و ... هستند زمین‌های هاردکور می‌توانند در تعداد سانس بالا میزبان ورزشکاران باشند از سوی دیگر بادهایی که در شاهرود شاهد آن‌ها هستیم همیشه بلای جان زمین‌های شنی هستند که در زمین هارد کور به‌واسطه کف‌پوش این امر دیده نمی‌شود و مزیت سوم نیز این است که در زمین‌های هارد کور وقتی ورزشکار ضربه‌ای می‌بیند به‌واسطه جنس ارتجاعی ضربه را دفع کرده و نمی‌گذارد آسیب ورزشی ورزشکار تشدید شود.

*درباره پیست اسکیت توضیح بیشتری دهید

برای این پیست طی سال گذشته ۱۷۰ میلیون تومان و امسال ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم که ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابند لذا دنبال آنیم که یکی از بهترین پیست‌های منطقه را با اجرای این طرح به مردم هدیه دهیم، این پیست در ابعاد مختلف طراحی‌شده و طرحی بسیار بزرگ محسوب می‌شود که می‌تواند میزبانی اردوهای تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور را نیز در خود ببیند البته باید گفت این پیست در سال‌های آتی امکان گسترش با تخصیص اعتبارات را دارد.

*درباره پروژه‌های کلیدی نیز توضیح دهید

با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن سه‌هزارنفری سرپوشیده در نظر گرفته‌شده است ما در شاهرود دو پروژه محرک و کلیدی داریم که هم فرماندار و هم نماینده به‌شدت پیگیر آن هستند یکی مجموعه ۱۵هزارنفری شاهرود و دیگری سالن سه‌هزارنفری است. برای این طرح‌ها مکاتباتی با وزیر انجام‌ و برخی اعتبارات نیز برای این طرح‌ها گذاشته‌شده است اما متأسفانه به‌واسطه شرایطی که نرخ ارز و دلار و ... به آن گرفتار شد، طرح را طولانی کرد چراکه هزینه‌هایی مانند میل‌گرد و آهن به‌طور یک‌شبه چندین برابر شد.

برای سالن سه‌هزارنفری خبر خوش این است که از همان سال ۸۸ که مجموع کلنگ زنی و تاکنون یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، زمین مورد تملک ورزش و جوانان نبوده است امروز اما خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته درصدد این هستیم که سند زمین را اخذ کنیم و در صورت تخصیص اعتبارات می‌توانیم شاهد اجرا و تکمیل طرح باشیم.

*آیا اعتباراتی برای این طرح‌ها گذاشته‌شده است؟

با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن سه‌هزارنفری سرپوشیده در نظر گرفته‌شده است، در سفر مدیرعامل توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور نیز در حوزه ورزشگاه ۱۵ هزارنفری قول مساعد پرداخت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به شاهرود داده‌شده است که مقرر شد پنج میلیارد تومان آن نقد و مابقی اسناد خزانه باشد و در حال حاضر اما پیمانکار آمادگی ادامه کار را ندارد.

*دلیل این امر چیست؟

امروز پیمانکار با ۱۰ میلیارد تومان هم نمی‌تواند مجموعه را تکمیل کند چراکه توان خرید میل‌گرد و آهن و ... را ندارد آن‌هم در شرایطی که مصالح به‌طور یک‌شبه ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد گران شدند، لذا پیمانکار معتقد است که باید صبر کرد تا بازار با کاهش التهاب روبرو و سپس تصمیم‌گیری بهتر و منطقی‌تری برای ادامه کار گرفته شود اما نماینده شاهرود به‌شدت پیگیر این است که ما با وزیر، پیمانکار و شرکت توسعه اماکن ورزشی جلسه‌ای مشترک داشته باشیم تا به یک جمع‌بندی بهتری از این طرح دست‌یابیم، دو هفته گذشته معاون وزیر در حوزه توسعه منابع با پیمانکار و شرکت توسعه اماکن ورزشی جلسه‌ای داشتند و گویا مقررشده تا محدوده زمانی برای تکمیل پروژه از سوی پیمانکار ایجاد شود.

*پس پروژه ۱۵ هزارنفری در سال جاری هم افتتاح نمی‌شود

درست است؛ نامه‌ای که سال گذشته برای وزیر نیز ارسال شد مقرر بود تا سال گذشته این پروژه ۱۵ هزارنفری تا پنج هزار نفر در فاز نخست تا پایان سال جاری افتتاح شود که عملاً بنا به مسائلی که بیان شد این پروژه افتتاح نخواهد شد اما به‌هرحال دو تا از مهم‌ترین درخواست‌های ورزش و جوانان از ردیف اعتبارات ملی که از سالیان دور باقی‌مانده همین دو طرح ۱۵ و سه‌هزارنفری در شاهرود هستند.

*آیا شما راضی به تکمیل ورزشگاه به‌صورت ۵۰۰۰نفری هستید؟

ما هیچ‌گاه راضی به این موضوع نشدیم که ورزشگاه ۱۵ هزارنفری به شکل پنج‌هزارنفری افتتاح شود خیر؛ ما هیچ‌گاه راضی به این موضوع نشدیم که ورزشگاه ۱۵ هزارنفری به شکل پنج‌هزارنفری افتتاح شود. جلسه‌ای که با نماینده شاهرود و وزیر ورزش و جوانان داشتیم مطرح شد که تمام ورزشگاه‌های ۱۵ هزارنفری که مثل شاهرود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند قرار است با پنج هزار نفر ارائه خدمات کند، تمام مجموعه‌های پنج‌هزارنفری با یک هزار نفر؛ اما مجموعه پنج‌هزارنفری یکی از شهرستان‌های استان تکمیل و افتتاح شد و مقررشده تا در سال‌های آتی سکوی پنج‌هزارنفره آن نیز تکمیل شود لذا ما نیز با دیدن این تجربه زیر بار نرفتیم البته وزارت‌خانه هم‌بارها تلاش کرد تا ورزشگاه را به شکل پنج‌هزارنفری به نماینده شاهرود در مجلس بقبولاند که مورد موافقت ما و دکتر حسینی قرار نگرفت.

حسینی شاهرودی در نشست با وزیر هم بیان کرد که اگر قرار است این ورزشگاه با پنج هزار نفر ساخته شود اصلاً آن را نمی‌خواهیم اما اگر قرار است با پنج هزار نفر در فاز نخست افتتاح و هم‌زمان فاز دوم نیز شروع شود ما می‌پذیریم و قرار است چنین اتفاقی هم رخ دهد.

*آیا قرارداد فاز دوم هم با همین پیمانکار صورت می‌گیرد؟

بله

*چه میزان هزینه تاکنون در این مجموعه ۱۵ هزارنفری صورت گرفته است؟

حدود هشت میلیارد تومان تاکنون در این مجموعه هزینه شده است اما موضوع این است که سال‌ها این طرح خوابیده بود، تا قبل از سال ۹۲ تمام‌کاری که پیمانکار کرده بود دونیم میلیارد تومان بود اما پس از سال ۹۵ و با پیگیری‌های صورت گرفته به‌یک‌باره حجم اقدامات به بیش از شش میلیارد تومان رسید.

*چه میزان اعتبار دیگر برای این طرح نیاز است؟

 طبق بیان شرکت توسعه اماکن ورزشی ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این طرح کفایت می‌کند اما با این شرایط به نظر می‌رسد این میزان اصلاً کافی نیست و من معتقد هستم برای تکمیل فاز اول ۲۰ میلیارد تومان پول نیاز است.

*ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شاهرود همین‌الان هم ۱۰ سال عمر دارد

درست است که ورزشگاه در روز افتتاح ۱۰ سال عمر دارد اما باید گفت خوشبختانه عملیات عمرانی این ورزشگاه فقط بتون و شناژ است که نگرانی از فرسودگی وجود ندارد اگر پیمانکار سقف و ایزوگام و آهن‌آلات و ... در این طرح کار می‌کرد درست است ما هم معتقد بودیم که این ورزشگاه فرسوده می‌شود اما تمام عملیات اجرایی این طرح تاکنون بتون‌ریزی و ستون زنی بوده است، خوشبختانه پیمانکار به نحوی کارکرده که اگر قرار باشد این پروژه طولانی شود بخش‌های زیربنایی انجام‌شده باشد.

یک اقدام دیگر که موردتقدیر است این است که پیمانکار وقتی ستون‌ها را می ساخت نسبت به ایجاد جایگاه تماشاگران نیز که مربوط به فاز دوم بود اقدام و این امر باعث شد تا بتوانیم در فاز بعد این ورزشگاه را تا ۱۵ هزار نفر گسترش دهیم و می‌توان به جرئت گفت اگر این اقدام هوشمندانه صورت نمی‌گرفت قطعاً شاهد این امر نبودیم و با وجود اینکه کار بسیار طولانی شد اما برای این اقدام باید از مسئولان امر و پیمانکار پروژه تقدیر کرد.

*در نهایت

در نهایت امیدواریم این دو طرح کلیدی و سایر طرح های مذکور بتواند دارای اعتبارات خوبی باشد و از سوی دیگر بتوانیم شاهد تعیین تکلیف ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و سالن سه هزار نفری شاهرود در سفر رئیس جمهور باشیم.

کد خبر 4466895

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکیت تنیس دهه فجر روحانی شاهرود مجید محمدی ورزش و جوانان استان سمنان ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: فال تاروت (Tarot) از دیرهنگام ابزاری برای کشف راز و رمز‌های اکنون و آینده انسان‌ها بوده است. امروزه از تاروت به عنوان یک ابزار و روشِ دارای چارچوب خاص و دقیق برای پیشگویی استفاده می‌کنند. روزانه افراد مختلف برای امور کاری، عاطفی، اقتصادی و در کل انجام امور روزانه و گرفتن تصمیمات به این فال رجوع می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، درباره پیشینه تاروت روایت‌های مختلفی وجود داد، اما آن‌چه قطعی به نظر می‌رسد، عدم استفاده از تاروت برای پیشگویی و در انحصار قشر اعیان بودن آن است. یعنی در ابتدا از تاروت با هدف پیش‌گویی و فال متولد استفاده نمی‌شد و تنها اقشار حاکم و اشراف به آن دسترسی داشتند. 

گفته می‌شود نقطه پیدایش کارت‌های حاوی تصویر به اروپا و سال ۱۳۹۰ میلادی باز می‌گردد. از نظر ریشه واژه نیز به نظر می‌رسد از کلمه «تاروچی» که یک کلمه ایتالیاییست بر گرفته شده است. در آن دوران متفکران تاروت را سرچشمه حکمت الهی می‌دانستند و دسترسی به آن برای عموم ممکن نبود. مردم عادی فقط به طریق مخفیانه به آن دسترسی داشتند که آن هم همراه با مجازات بود.

بر خلاف مردم اشراف‌زادگان به تاروت دسترسی پیدا کردند و نخستین کارت‌ها روی ورقه‌های نازکی از طلا، نقره یا حتی آج حیوانات طراحی شدند. اما به تدریج تاروت عمومی شد و با پیشرفت صنعت چاپ انبوهی از کارت‌ها بر روی کاغذ تولید شدند. با عمومی شدن تاروت مساله مهم موضوع راز‌های نهفته در آن به مساله تبدیل شد.

در قرن ۱۹ الیفاس لوی (Eliphas Levi) کابالیست و استاد علوم خفیه اهل فرانسه، سرانجام توانست که ۲۲ کارت تاروت کبیر را به ۲۲ حرف الفبای عبری مرتبط سازد و هر ۲۲ حرف الفبای عبری با چهار عنصر طبیعت و حروف مقدس مرتبط هستند. در نتیجه اسرار تاروت برملا شد و از آن به عنوان ابزار پیش‌گویی استفاده شد. 

فال تاروت در بردارنده اشکال و اعداد مختلف است. کارت‌های تاروت را هر کسی نمی‌تواند بخواند، بلکه درجه‌ای از دانش و آگاهی می‌خواهد. کارت‌های تاروت ۷۸ تا هستند که به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند: کارت‌های تاروت کبیر یا Major Arcana و تاروت صغیر یا Minor Arcana. هر کدام از این دسته‌ها نیز به ۴ بخش فرعی‌تر تقسیم می‌شوند. 

آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال تاروت روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف سال است. 

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فرودین

پنهان کاری

از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید

نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف

جاسوسی کردن وضع دیگران

زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح:

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش:

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

چراغ راه نیروی هدایتگر

ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

زیان پشیمانی

نا امیدی

غصه برای یک عشق نافرجام

ضرر و زیان در تجارت

از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح:

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.

حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش:

با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حمایت خانواده

موضوعات و مذاکرات خانوادگی

خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح:

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش:

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

یک موقعیت عالی

مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش:

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می‌آید.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

پریشانی دلتنگی

افکار پریشان و بی خوابی

رنج وزیان

دلتنگی و ناامیدی

غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح:

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

بانوی خونگرم پیشرفت

برای خانم ها:

بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل

شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق

برای آقایان:

موفقیت در تعهدات و پیشرفت

سخاوت و مهربانی

توضیح:

شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش:

من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

زنی مهربان وفاداری

   

یک بانوی بلوند روشن با چشمان میشی

همسر و مادری فداکار

زنی با اراده که قادر است تصوراتش را به مرحله اجرا درآورد

برای آقایان به معنی:

رضایت و خوشبختی

موفقیت در اجرای نقشه ها

توضیح:

سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

عبارت شفابخش:

صراحت و مهربانی من، مرا زیبا می سازد.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  برای متولدین آذر

تسلیم و رضا ایثار

تحمل مشکلات

ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد

نگرش اشتباه

برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح:

پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

عبارت شفابخش:

آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی  

قاطعیت تصمیم

پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

یک اتفاق مهم

توضیح:

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

اقدام به یک کار بزرگ

شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید

قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ

تعیین هدف

توضیح:

دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش:

قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

فال تاروت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ایستادگی در مقابل مشکلات

لجاجت

قدرت

آدم بداخلاق

پایداری

توضیح:

با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.

انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند. از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

عبارت شفابخش:

من به مرور و به روشنی می دانم چه کسی هستم. این شناسایی قدرت بالقوه مرا به ظهور تمام عیار هدایت می کند.

tags # فال تاروت سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم