Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:09:52 GMT

برگزاری کلاس‌های کنکور در بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۱۲۳۵

برگزاری کلاس‌های کنکور در بهبهان

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین جلسه هم اندیشی و هم فکری برگزاری کلاس های کنکور سال تحصیلی 97 با حضور معاون آموزش متوسطه، حاصل طیب کارشناس مسئول آموزش دوره دوم و مدیران مدارس سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیات امنایی آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام جهت برگزاری کلاس های کنکور در سال 97 را جهت اطلاع اعضاء بیان کرد و از زحمات مدیران پایگاه های کنکور 96 جهت ارائه و تامین خدمات مناسب فضای فیزیکی، تجهیزات و نیروی انسانی تشکر کرد.

وی بیان داشت: کنکور مرحله مهمی از تحصیل دانش آموزان است و آگاهی بخشی مدیران و مشاورین مدارس به دانش آموزان برای برنامه ریزی درسی، تکنیک های مطالعه، فنون تست زنی و تاثیر ضریب معدل در کنکور لازم است.

قدری عنوان کرد: کلاس های کنکور سال 97 نیز مانند سال گذشته بصورت رایگان و با مشارکت دبیران مجرب و توانمند شهرستان برگزار می شود و از مدیران می خواهم اطلاع رسانی جامعی برای دانش آموزان و اولیاء بویژه دانش آموزان مستعد و ساعی کم بضاعت انجام دهند.

 گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص برگزاری همایش های کنکور با دعوت از مدرسین استانی و کشوری و محتوی آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی، برگزاری آزمون های شبه کنکور درون مدرسه ای و تهیه فرم نیاز سنجی و خود ارزیابی دروس کنکوری تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/م

جلسه هم اندیشی کلاس های کنکور در بهبهان برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت