Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما از میزبانی پیام نور برای برگزاری "دومین دوره مسابقات پرس سینه وپاورلیفتینگ دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی سراسر کشور" خبر داد و افزود: این دوره مسابقات از ۲۰ آذر آغاز می شود و به مدت ۵ روز دنبال خواهد شد.
رئیس انجمن پاورلیفتینگ وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری افزود: مسابقات براساس قوانین ومقررات Ipf در هشت دسته وزنی ۵۹؛ ۶۶؛۷۳؛ ۸۳؛ ۹۳ ؛۱۰۵ ؛۱۲۰ ومثبت ۱۲۰ کیلو با یک کیلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمهدی نصیرزاده یادآورشد: ساخت ۳۰ دانشگاه جهت حضور دراین دوره مسابقات اعلام آمادگی نموده اند که می تواند با یک تیم کامل پرس سینه ویک تیم کامل پاورلیفتینگ دراین مسابقات شرکت کنند ایشان ادامه داد یک ورزشکار هم می تواند درمسابقات پرس وهم در مسابقات پاورلیفتینگ شرکت کند واز این بابت ممنوعیتی وجودندارد همچنین یک تیم می توانند دریک وزن دو ورزشکار را شرکت دهد که ازاین بابت هم ممنوعیتی وجود ندارد.
مسول برگزاری این دوره از مسابقات افزود: بخشنامه و آیین نامه فنی مسابقات به دانشگاه هایی که اعلام آمادگی کرده بودند ارسال شده است, پذیرش تیم های شرکت کننده از ساعت ۱۴ روز ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد وزن کشی متقاضیان پرس سینه عصر روز ۲۰ آذر در هر هشت وزن انجام خواهد شد ومسابقات پرس سینه روز ۲۱ آذر برگزار خواهد شد و وزن کشی پاورلیفتینگ عصر روز ۲۱ آذر برگزار خواهد شد.
نصیرزاده خاطر نشان ساخت: به نفرات اول تا سوم در هریک از رشته های پرس سینه وپاوزلیفتینگ حکم و مدال قهرمانی وبه همه شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات پرس سینه وپاورلیفتینگ سال گذشته به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که امسال دومین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه وپاورلیفتینگ دانشجویان است که به میزبانی پیام نور مرکزی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاورلیفتینگ پیام نور پرس سینه مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد