Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; شهریار داری پور مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام گفت:پالایشگاه گاز ایلام بزرگترین پالایشگاه گاز غرب کشور با تولید سالانه بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی تصفیه شده در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی افزود:این پالایشگاه در شش ماهه گذشته ۷۵ هزار تن گوگرد خالص تولید کرده که از این میزان ۲۶ هزار تن به خارج از کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داری پور ادامه داد: بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز تصفیه شده را به خط سراسری تزریق و بیش از ۸۰۰ هزار بشکه میعانات گازی را در این پالایشگاه تولید کرده ایم.

وی یادآورشد: گوگرد تولیدی پالایشگاه گاز ایلام یکی از خالص ترین گوگردهای تولیدی کشور است که امسال بخش عمده آن را در حدود ۲۶ هزار تن را به صادرات اختصاص دادیم.

داری پور اضافه کرد: در کنار تولید گاز حالا کارخانه تولید گوگرد این پالایشگاه از نظر تولید در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام تاکید کرد: این محصول خوراک تمام کارخانه های اسیدسولفوریک را تامین می کند و یک محصول باکیفیت است که در داخل کشور تولید می شود.

انتهای پیام/ د

تولید گوگرد در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • سختی کار نفتی‌ها
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟