Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: 11.53 درصد گزارش های اورژانس اجتماعی این استان را مربوط به کودک آزاری است.

اسدالله حیدری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس اعلام مرکز فوریت های اجتماعی البرز در 6 ماهه نخست سال جاری 291مورد کودک آزاری دراین استان گزارش شد.
وی ادامه داد: در این مدت 10 مورد معلول آزاری، 19 موردسالمند آزاری و 165 موردهمسرآزاری به مرکز فوریت های اجتماعی البرز گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری گفت: رسیدگی به هفت مورد خشونت خانگی،21مورد فرار از منزل،18 مورد کودک خیابانی از دیگر فعالیت های انجام شده ازسوی مددکاران و کارشناسان اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دراین مدت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش مددکاران اجتماعی 124 مورداختلاف حاد خانوادگی و مشکلات 65 زوج متقاضی طلاق دراین مدت مورد بررسی قرار گرفت.
مرکز اورژانس اجتماعی درسال 1378 با هدف به حداقل رساندن و کاهش میزان آسیب های اجتماعی درسازمان بهزیستی تشکیل شد که در چهار محور خط تلفن 123،خدمات اجتماعی سیار، مرکز مداخله دربحران و پایگاه های خدمات اجتماعی فعالیت دارد.
کودک آزاری، همسرآزاری، افرادی که اقدام به خودکشی می کنند، دختران فراری و تمام افرادی که در شرایط بحرانی هستند به صورت رایگان می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي كودك آزاري البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)