Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیرة، یک منبع نظامی از هدف قرار گرفته شدن مزدوران سعودی در استان‌های حجه و البیضاء به دست نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

به گفته این منبع، نیرو‌های ارتش و کمیته مردمی در این عملیات ۳ خودروی زرهی متعلق به مزدوران سعودی را منهدم و چندین نفر از آنان را در حملات توپخانه‌ای به مراکز تجمع آنان در مثلث «عاهم» در حجه به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیرو‌های ارتش یمن با هدف قرار دادن مزدوران سعودی در منطقه «قانیه» در استان بیضاء شماری از آنان را به هلاکت رسانده و خودروی زرهی آنان را منهدم ساختند.

نیرو‌های موشکی ارتش یمن روز پنجشنبه نیز با شلیک موشک بدر به مراکز تجمع مزدوران سعودی در ساحل غربی شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح