Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» در کشور هند میزبان نمایش پنج فیلم ایرانی در بخش رقابتی و سینمای جهان است.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی که با نمایش فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» به کارگرادانی اصغر فرهادی افتتاح خواهد شد و در بخش رقابتی بین‌المللی آن سه فیلم «حکایت دریا» ساخته بهمن فرمان‌آرا، «اتاق تاریک» از روح‌الله حجازی و «همچنان که می‌مُردم» به کارگردانی مصطفی سیاری به نمایندگی از سینمای ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش رقابت بین‌المللی این رویداد سینمایی علاوه بر سه فیلم ایرانی، آثاری از کشورهای ترکیه، هند، آرژانتین، قرقیزستان، مصر، مالزی، بوتان و برزیل برای کسب جایزه اصلی رقابت می‌کنند. 

«۳ رُخ» ساخته جعفر پناهی و «درساژ» از پویا بادکوبه نیز در بخش سینمای جهان بیست‌وسومین جشنواره فیلم «کرالا» هند به روی پرده می‌روند. 

همچنین طبق اعلام پیشین؛ مجید مجیدی کارگردان ایرانی به عنوان رئیس هیات داوران بخش اصلی جشنواره «کرالا» انتخاب شده است. 

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» از تاریخ ۷ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۶ تا ۲۲ آذرماه) در کشور هند برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصغر فرهادي بهمن فرمان آرا جشنواره فیلم کرالا 2018 حکایت دریا فیلم همه می دانند فیلم اتاق تاریک فیلم درساژ مجید مجیدی همچنان که می مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی