Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی گفت: بنده به‌شخصه بر استعدادیابی در رده سنی نوجوانان حساسیت ویژه‌ای دارم چون اگر بخواهیم قهرمان تربیت کنیم باید از رده نوجوانی شروع کنیم. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، علی نیک رزم صبح امروز در حاشیه مسابقات پرس سینه جایزه بزرگ شمالغرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش باید از حیث سلامتی، اخلاقی و اجتماعی در جامعه گسترش یابد، اظهار داشت: بسیار خرسندیم از اینکه مسابقات پرس سینه کلاسیک کاپ آزاد (جایزه بزرگ) جام شهدای ارسباران در شهر تاریخی و فرهنگی اهر برگزار می‌شود و میزبانی اهر از این مسابقات نمونه‌ای از تمرکززدایی هیئت بدن‌سازی آذربایجان شرقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نزدیک به 200 نفر از شهرستان‌های آذربایجان شرقی و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان شرقی و جایزه بزرگ شرکت کردند.

بیشتر بخوانید؛

* شاگردان تقوی برای دیدار مقابل پارس جنوبی راهی بوشهر شدند

* امام جمعه تبریز: دولت نباید همه تقصیرها را بر گردن تحریم‌ها بیندازد

* 20 هزار تکواندوکار در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با رئیس اداره ورزش و جوانان اهر داشتیم سعی می‌کنیم تا مسابقات پرورش اندام استان را در شهرستان اهر برگزار کنیم چراکه از طریق همین مسابقات زمینه حضور و ظهور استعدادهای شهرستانی فراهم می‌شود.

نیک رزم بابیان اینکه منطقه ارسباران و به‌تبع شهرستان اهر از نیروی انسانی فوق‌العاده و با پشتکار برخوردار است، گفت: منتخبان مسابقات پاورلیفتینگ استان که در اهر برگزیده می‌شوند هفته آینده در مسابقات پاورلیفتینگ کشور که به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد حضور می‌یابند.

وی با ذکر اینکه طرح استعدادیابی در رده‌های سنی به‌ویژه در رده سنی نوجوانان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود، افزود: بنده به‌شخصه بر استعدادیابی در رده سنی نوجوانان حساسیت ویژه‌ای دارم چون اگر بخواهیم قهرمان تربیت کنیم باید از رده نوجوانی شروع کنیم.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور را در شهرستان اهر برگزار کنیم اما نبود سالن مجهز و زیرساخت‌ها شاید مسابقات را با مشکل مواجه کند ولی شهرستان اهر می‌تواند میزبان مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و مچ اندازی کشور باشد اما اگر مسئولان شهرستان اهر اعلام آمادگی کنند می‌توانیم در بهار سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در اهر برگزار کنیم.

نیک رزم با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم از تمامی ظرفیت‌ها برای کسب عناوین قهرمانی در رشته بدن‌سازی و پرورش اندام کسب کنیم نباید تنها دیدمان را به تبریز محدود کنیم، خاطرنشان کرد: انکار نمی‌کنیم که تبریز مرکز استان نیست اما یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است ولی باید این را در نظر داشته باشیم که استعدادهای نهفته‌ای در شهرستان‌ها وجود دارد که باید از آن‌ها نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند

مالک رحمتی در سفر خود به شهرستان مرند ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده است متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است، اما در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد تخصیص یابد.

وی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

وی همچنین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند نیز بازدید و از نحوه عملکرد پیمانکاران این طرح انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از چندین پروژه عمرانی شهرداری مرند نیز بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی