Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، مصطفی صفایی اظهار داشت: چرخ های یک فروند هواپیمای یکی از شرکت های هواپیمایی به دلیل ترمز سخت و گداخته شدن لاستیک ها دچار آتش سوزی شد که به تشخیص مسوول فنی شرکت هر 4 لاستیک هواپیما تعویض و رفع مشکل شد.

وی ادامه داد: به دلیل اشکال در سیستم هواپیما، خلبان مجبور به ترمز سخت می شود که این امر باعث داغ شدن بسیار زیاد برک چرخ شده و به لاستیک ها صدمه وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی با بیان اینکه علت این ترمز و اشکال موجود در سیستم باید از سوی شرکت مورد نظر اعلام شود، افزود: در باند فرودگاه هیچ مشکلی برای هواپیما پیش نیامد و مسافران به راحتی از هواپیما پیاده شدند.

وی گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با بیش از هفت دهه قدمت، پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟