Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی دیشب درنخستین یادمان قربانیان حوادث ترافیکی که با هدف ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و آسیب‌های اجتماعی ناشی برگزار شد افزود: با تدابیرصورت گرفته آمار تصادفات روند کاهشی دارد .

وی با اعلام اینکه سال گذشته16 هزارو 200 نفر از هموطنان قربانی حوادث جاده ای بودند افزود : ازآغازسال تا پایان شهریورماه امسال هم 6هزار و 637 نفر درجاده های برونشهری و 2هزار و 195 نفر درجاده های درون شهری کشورجان باخته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: این آمار نیمه نخست نسبت به مدت مشابه سال قبل یک و 7 دهم درصد افزایش دارد .

هم اکنون 33 میلیون وسیله نقلیه درکشور وجود دارد که به نسبت آمار قربانیان ،آمار قابل قبولی است .

سرهنگ جهانی با اشاره به اینکه براساس ارزیابیها ، اولین گروه کشته شدگان حوادث رانندگی در شهرها عابران و دومین آن موتورسواران هستند گفت: بیشتر کشته شدگان موتور سواران جوانان که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند. موتور سواری در شهرها به یک معضل جدی تبدیل شده است .

وی با بیان اینکه 10میلیون همیارپلیس در کشور وجوددارد افزود:امسال نیز در برنامه تدوین شده قصد داریم دانش آموزان دوره دبیرستان را به عنوان سفیران فرهنگی کاهش ترفایک با همیاران پلیس همراه سازیم.

گفتنی است:در این مراسم از کودکان خانواده های قربانیان حوادث رانندگی قدردانی شد و این افرادبادریافت نشان به عنوان سفیران فرهنگی کاهش ترافیک معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

10میلیون همیارپلیس در کشور وجوددارد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرویی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات