Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس هیات جودو و کشتی خراسان شمالی گفت: 9 جودوکار این استان در مسابقات کشوری جوانان جودو که از امروز در یزد برگزار می شود به رقابت می پردازند.

کوروش خسرویار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جودوکاران در هفت وزن مختلف در دو بخش تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیرحسین یزدانی، حسین سعیدی برجی، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور، امیر محمد رمضانی، قاسم باغچقی، مجتبی ربانی و حسین روحانی اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی به این مسابقات هستند.
خسرویار یادآور شد: این جودوکاران به منظور انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور به این مسابقات اعزام شده اند.
وی گفت: این در حالی است که قاسم باغچقی قهرمان جوانان آسیا و علی محمدی دارنده مدال برنز آسیا هم اکنون از اعضای تیم ملی جودو کشور هستند.
رئیس هیات جودو و کشتی خراسان شمالی اظهار داشت: مسابقات جودو کشوری در بخش انفرادی در تاریخ 10 و 11 آذر و در بخش تیمی 12 آذرماه در یزد برگزار می شود.
هیات جودو و کوراش خراسان شمالی هم اینک بیش از یک هزار و 400 ورزشکار بیمه شده دارد.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو مسابقات كشوري خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی‌سی‌ان‌ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود