Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@23:47:15 GMT

دستگیری ماموران قلابی در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۲۸۷۵

سرهنگ علی الماسی رئیس کلانتری 117 جوادیه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این افراد در حین اخاذی از راننده تیبا در میدان شوش - ساعت 4 صبح - گرفتار ماموران پلیس این کلانتری شدند.
وی افزود: این افراد با گرفتن مدارک، کیف پول و گوشی همراه راننده سعی داشتند پول این فرد را نیز تصاحب کنند که با حضور به موقع گشت انتظامی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ الماسی گفت: در بازرسی از خودروی این سه متهم تعدادی باتوم، دستبند، بیسیم و چراغ گردون و تعدادی گوشی همراه و همچنین مقداری موادمخدر از نوع شیشه و هروئین و همچنین پایپ به دست آمد.
وی افزود: در پی دستگیری این ماموران قلابی ، خانمی نیز به کلانتری مراجعه و از دست آنان بابت اخاذی و گرفتن پول و گوشی همراه شکایت کرد.
رئیس کلانتری 117 جوادیه ادامه داد: با استعلام از پلاک خودروی متهمان مشخص شد که آنان از سال 94 تاکنون 180 مورد تخلف و بی قانونی و عبور از خطوط ویژه را داشته اند که خلافی آن حدود 10 میلیون تومان ثبت شده است.
سرهنگ الماسی گفت: با ادعای متهمان نسبت به همکاری با ارگانی و استعلام از آن ارگان و حضور نماینده آن ارگان مشخص شد که متهمان هیچ ارتباطی با نیروی انتظامی و سایر ارگان ها ندارند.
وی افزود: بازجویی در این زمینه همچنان ادامه دارد و پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است و شهروندان نیز در اخاذی به این شیوه می توانند با مراجعه به کلانتری 117 جوادیه نسبت به شناسایی آنها اقدام کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری ماموران قلابی رانندگان اخاذی دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه