Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:45:11 GMT

راویت زندگی غلامعلی پیچک در «شاهین بر آفتاب»

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۳۰۶۶

راویت زندگی غلامعلی پیچک در «شاهین بر آفتاب»

مدیر نشر ۲۷ بعثت از چاب کتاب زندگی نامه شهید غلامعلی پیچک از فرماندهان لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص) خبر داد.

مازیار حاتمی با بیان اینکه زندگی شهدا بهترین سبک زندگی را در اختیار ما قرار می‌دهد بیان کرد: انتشار زندگی‌نامه شهدا یکی از بهترین روش‌ها برای تعمیق سبک زندگی ایرانی اسلامی است.  نشر ۲۷ بعثت در این راستا تصمیم به انتشار مجموعه زندگی‌نامه ۲۷ فرمانده شاخص لشکر ۲۷ تحت عنوان «بیست و هفت در ۲۷» کرده که تاکنون ۱۲ مجلد آن به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر نشر ۲۷ بعثت با اشاره به رونمایی از سیزدهمین مجلد از این مجموعه با نام «شاهین بر آفتاب» یادآور شد: این کتاب به قلم گلعلی بابایی، زندگی آموزگار بسیجی شهید غلامعلی پیچک را به رشته تحریر درآورده است.شهید پیچک از فرماندهان شاخص عملیات بازی‌دراز است.در آستانه سالگرد عملیات بازی‌دراز از این اثر با حضور جمعی از فرهیختگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.


حاتمی خاطرنشان کرد:شاهین بر آفتاب در ۲۱ فصل همراه با اسناد و تصاویر در ۳۱۲ صفحه به چاپ رسیده است.مراسم رونمایی  از این اثر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۱ آذرماه در نخلستان اوج به آدرس خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بهاربد»؛ جشنی قدیمی‌تر از بعثتِ زرتشت
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • ۵۳ نکته از نامه‌ای برای زندگی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز