Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: آیین نامه شکار و صید بعد از سال‌ها به روزرسانی شده است و با تغییرات ایجاد شده دریافت پروانه حمل سلاح برای شکارچیان مشروط به گذراندن یک دوره آموزشی درخصوص محیط زیست می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی تیموری مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست از اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون شکار و صید خبر داد و گفت: این به روز رسانی پس از سال‌ها اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیموری ادامه داد: این به‌روز‌رسانی باعث شده که دریافت دفترچه شکارِ شکارچیان که دارای اعتبار است و امکان دریافت پروانه شکار را فراهم می‌کند، مشروط به گذراندن یک دوره کوتاه مدت محیط زیستی شود.

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست خاطر نشان کرد: با تصویب این بند از قانون شکارچیان باید یک جزوه که شامل اطلاعاتی درباره قوانین شکار، جریمه‌ها و آشنایی با گونه‌های در معرض انقراض مناطق تحت حفاظت محیط زیست می‌شود را مطالعه و دربرمبنای آن در یک آزمون شرکت کنند و در صورت اخذ نمره قبولی پروانه شکار آن‌ها صادر خواهد شد.

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: این اصلاحات در کمیسیون فرعی دولت تصویب شده و در نوبت تصویب هیات وزیران قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش محیط زیست شکارچیان حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم