Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شوراي اسلامي که در ايام اربعين به کربلا سفر کرده بودند، آنجا اشاره کردند ماموريت ارائه ارز به زائران اربعين اصطلاحا در دقيقه 120 به بانک ملي ايران سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وي گفت: اگر اين ماموريت يک ماه زودتر به بانک ملي ايران داده مي‌شد، اين امکان وجود داشت که با برنامه ريزي دقيق‌تر باجه‌هاي بيشتري براي ارائه ارز فراهم کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبايد فراموش شود که زيرساخت بانکي عراق ضعيف بود؛ علاوه بر اين براي انجام هر کاري نياز به اخذ مجوز بود.
کارشکني سوداگران ارزي براي خلل در کار باجه هاي ارائه ارز به زائران
مديرعامل بانک ملي ايران با اشاره به کارشکني سوداگران ارزي براي ايجاد خلل در کار باجه‌هاي ارائه ارز بانک ملي ايران به زائران افزود: در انتقادات به بانک ملي ايران در موضوع ارز اربعين حسيني(ع) گاهي کم لطفي مي‌شود؛ حداقل بايد شرايط فعاليت و مدت زماني که براي انجام ماموريت وجود داشت، در قضاوت عملکرد لحاظ شود.
قدرداني از کارمندان بانک ملي ايران اعزامي به عراق به دليل تلاش شبانه روزي بدون امکانات بود
حسين زاده گفت: حدود 500 نفر از کارمندان بانک ملي ايران براي تامين ارز مورد نياز زائران اربعين حسيني(ع) به عراق اعزام شدند و حتي گاهي به دليل فقدان خوابگاه تنها چند ساعت در اتوبوس استراحت مي کردند و بخشي از همکاران به دليل کمبود امکانات بعد از بازگشت از سفر عراق مريض شدند. قدرداني از کارمندان اعزام شده به عراق به دليل تلاش شبانه روزي و بدون امکانات در اين کشور بود.
مديرعامل بانک ملي ايران افزود: بيش از 87 درصد زائران که براي دريافت ارز دولتي ثبت نام کردند و معادل ريالي واريز کردند، موفق به اخذ ارز شدند.
فروش تمام شرکت ها و بنگاه هاي اقتصادي بانک ملي ايران
حسين زاده همچنين درباره عملکرد بانک ملي ايران در زمينه خروج از بنگاه داري گفت: بانک ملي ايران در راستاي خروج از بنگاه داري، تمامي شرکت ها و بنگاه هاي اقتصادي را به فروش گذاشته است.
مديرعامل بانک ملي ايران افزود: تمامي خريداران بخش خصوصي که از شرايط کافي برخوردارند، مي توانند بنگاه هاي اقتصاي بانک ملي ايران را خريداري کنند.
حسين زاده در پاسخ به اين سئوال که آيا قيمت بنگاه هاي اقتصادي بانک ملي بالا نيست؟ گفت: قيمت بنگاه هاي اقتصادي بانک ملي ايران بر اساس نرخ کارشناسي است و قيمت شرکت هاي بورسي متعلق به بانک نيز بر اساس ساز و کار بورس مشخص مي شود.
مديرعامل بانک ملي ايران يادآور شد: ارزش بنگاه هاي اقتصادي که بانک ملي ايران تا کنون به فروش رسانده، سه هزار ميليارد تومان بوده است.
صرافي بانک ملي ايران با هماهنگي بانک مرکزي، معاملات دلار را انجام مي دهد
حسين زاده در خصوص نرخ خريد دلار توسط صرافي بانک ملي ايران نيز گفت: صرافي بانک ملي معاملات دلار را با هماهنگي بانک مرکزي انجام مي‌دهد. بانک ملي ايران با هماهنگي بانک مرکزي تلاش کرده و مي‌کند که قيمت‌گذاري ارز از دست سوداگران ارز خارج شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!