Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاوند کیفیت بد زمین دستگردی را عامل تساوی سایپا مقابل استقلال خوزستان می داند.

طرفداری- آرش رضاوند درباره تساوی سایپا و استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهارداشت:

کیفیت زمین خوب نبود و روی یک اتفاق و یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. اگر کیفیت زمین بد نبود، نتیجه بازی این نمی‌شد. چون شوت بازیکن استقلال خوزستان آن قدر‌ها هم محکم نبود که گل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت نابسامان تیمش گفت:

متأسفانه شرایط تیم جالب نیست. سال گذشته هم این تجربه را داشتیم که ۷،۸ بازی را نبریم و در نیم فصل دوم امتیازات را جمع کنیم ولی تلاش می‌کنیم این اتفاق امسال هم بیافتد.

بازیکن تیم فوتبال سایپا تصریح کرد:

دیدار‌های زیادی مانده و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است. ان‌شاءالله تیم در نیم‌فصل تقویت می‌شود و نتیجه لازمه را کسب می‌کنیم. تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و پرسپولیس و... هزینه زیادی کردند، اما تیم ما یک تیم جوانی است که بازیکنان امیدش برای آن بازی می‌کنند. مسلما اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی در آسیا بگیریم، باید تیم‌مان را تقویت کنیم.
 

به نقل از میزان، رضاوند در پایان درباره جام حذفی و مصاف سایپا با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد:

بازی سختی داریم و صنعت نفتی‌ها میزبان هستند. البته تمام زمین‌های ایران حتی چمن مصنوعی‌ها بهتر از این زمینی که مقابل استقلال خوزستان بازی کردیم، هستند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این دیدار پیروز شویم و روز‌های بد گذشته خودمان را فراموش کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است که تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم