Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه هزینه اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان ١٢ هزار میلیارد تومان است گفت: این قانون باید به شکل گام به گام اجرا شود و پیشنهاد بهزیستی برای اجرای این قانون در سال ٩٨، دو هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، پهبد پورشبانان در نشست خبری سازمان بهزیستی که به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، با بیان اینکه تعداد افراد مستمری‌بگیر ماهیانه، در ابتدای سال ٩۶،  ۵٣٠ هزار نفر بوده‌اند، افزود: حدود ۸٠ درصد از این تعداد از میان معلولان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه دولت علی رغم مشکل کمبود منابع مالی در برنامه ششم توسعه، منابعی را برای ارتقای مستمری مددجویان از امسال در نظر گرفته است اظهار کرد: رشد ٣.٢ برابری مستمری ماهیانه مددجویان از سال گذشته در همین راستا بوده و افزایش بودجه در سال آینده نیز با وجود مشکلات اقتصادی در بودجه دولت دیده و ادامه دارد.


وی با بیان اینکه به دلیل تاکید دولت برای کمک به اقشار آسیب پذیر در بودجه سال ۹۷،  ۲۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای مبارزه با فقر مطلق اختصاص یافته است تصریح کرد: در سال ۹۷ نیز ۴۰۰ هزار نفر از جامعه معلولان  به تعداد افراد مستمری‌بگیر افزوده شده است.

 ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز جهانی معلولان سازمان بهزیستی مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت