Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی رحمتی با اشاره به پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر که این بازی را بردیم. به هواداران تبریک می‌گویم که در این چند وقت که شرایط سخت بود، حمایت‌مان کردند. خدا را شکر بازیکنان جایگاه خودشان را فهمیدند و اینکه در چه تیمی بازی کرده و چه لباسی را برتن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سال تغییرات زیادی داریم و تا بازیکنان هماهنگ شوند، زمان می‌برد. خیلی خوشحالم برای فرشید باقری که اولین گلش را در این فصل زد. گلی که اللهیار صیادمنش  زد، در سطح اروپایی بود. طارق همام هم خیلی خوب بود. به کل اعضای تیم و طرفداران پیروزی برابر صنعت نفت را تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم طرفداران در استادیوم و فضای مجازی حمایت کرده تا فشار را از روی تیم برداشته شود. این فشارها ممکن است روی جوان‌ها تأثیر گذاشته و آن کارایی لازم را نداشته باشد. ما هر چه داریم، در زمین می‌گذاریم تا از شرمندگی هواداران خارج شویم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی خود در فصل جاری را مسجل کرد. این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت های سری آ ایتالیا است.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)