Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:27:10 GMT

سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۳۹۵۳

سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد

به گزارش خبرنگار مهر، نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال امید کشور از امروز شنبه ۱۰ آذر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد مرحله برگشت مسابقات خود می‌شوند که تیم امید صبای قم یکی از این تیم‌ها است.

دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال امید مصادف با هفته دهم این پیکارها امروز در شرایطی برگزار می‌شود تیم امید صبای قم در دیداری حساس در راه تعیین تیم‌های صعود کننده از این گروه مصافی سخت با سپاهان اصفهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار می‌شود و صبا پس از این که در بازی رفت شکست سنگینی در قم برابر حریف زردپوش متحمل شد این بار به دنبال جبران مافات و به نوعی انتقام است.

صبا در بازی رفت در قم در شرایطی که هنوز کارت بازی چند مهره مهم این تیم صادر نشده بود با تیمی دست و پا شکسته برابر سپاهان قرار گرفت و ۶ گل دریافت کرد اما چهره صبا از آن زمان تا امروز تغییر کرده و صبا یکی از مدعیان صعود از مرحله گروهی است.

در جدول مرحله گروهی سپاهان در صدر قرار دارد و صبا برای زنده نگاه داشتن امید خود به صعود نباید برابر سپاهان بازنده شود. صبا فصل گذشته در لیگ برتر امید حضور داشت اما در انتهای جدول قرار گرفت و سقوط کرد. سپاهان نیز دو فصل پیش از لیگ برتر امید به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود.

کد خبر 4472439

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید صبای قم تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!