Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مرشدی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم ملی در سیستم های دفاعی برابر استرالیا گفت: تیم ملی انسجام لازم در کار دفاعی را نداشت.

پیشکسوت بسکتبال ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی ایران برابر استرالیا اظهار کرد: ملی پوشان ایران در بازی با استرالیا نتوانستند آنطور که باید و شاید خوب باشند. آنچه که مشهود بود ما در دفاع انسجام لازم را نداشتیم و اگر بازی را دوباره تماشا کنیم به این مساله می رسیم که کار دفاعی ما در این دیدار خوب جواب نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال همچنین گفت: برخی بازیکنان ما اراده می کردند می توانستند کار موفقیت آمیز را در حمله انجام بدهند. مثلا بهنام یخچالی بارها نشان داد که می تواند امتیاز بیاورد اما دیگر بازیکنان در این زمینه موفق نبودند که نشان می داد متاسفانه بازیکنانمان تجربه چنین بازی را نداشتند.

مرشدی ادامه داد: رسول مظفری را در زمین زیاد دیدیم اما مثبت نبود. آرن داوودی مثبت نبود، نوید رضایی فر می توانست فضای بیشتری داشته باشد، میثم میرزایی آنطور که باید نبود، امیر صدیقی در حمله و در دفاع خوب کار نکرد و به نظرم باید بیشتر از محمد حسن زاده استفاده می شد.

او افزود: من چندین بار قسمت های مختلف این بازی را دیدم. برخی اشتباه های ما بارها تکرار می شد. متاسفانه نحوه ایستادن در دفاع هم درست نبود. نمی شود از مربی خرده گرفت که چرا بازیکن در جای نادرست ایستاده است. تیم ملی جای این نیست که این بدیهیات را بگوییم. خود بازیکنان باید می دانستند و می فهمیدند و تلاش بیشتر می کردند.

پیشکسوت بسکتبال درباره اشتباه های حمله ای تیم ملی نیز بیان کرد: بازیکنان تعیین کننده در زمین کم داشتیم. بازیکنانی که اعتماد به نفس داشته باشند نداشتیم. مگر می شود در تیم ملی بدون دفاع سنگین تخلف 8 ثانیه بدهیم. شروع کننده های ما مشخص نبودند. آرن داوودی گارد تیم بود اما بهنام توپ می آورد و آرن سردرگم بود. من نمی دانم چه اصراری است که در تیم ملی چنین اتفاق هایی می افتد.

مرشدی ادامه داد: یک بازیکن 17، 18 دقیقه در زمین بود اما فکر می کنم فقط یک توپ ربایی و یک پاس منجربه گل داشته و هیچ اقدامی نکرده است. در تیم ملی باید هر بازیکن در زمین این توانایی را داشته باشد که شوت بزند، حمله کند و امتیاز بیاورد. هرکس به تناسب خودش باید تلاش کند اما دیدیم که متاسفانه اینطور نبود.

کارشناس بسکتبال همچنین گفت: به نظرم رسول مظفری خیلی زیاد در زمین بود. در شرایطی که روزبه ارغوان سال ها پشت خط بود و باید فرصت پیدا می کرد اما اینطور نشد. به نظرم باید کمی روی تعویض ها دقت بیشتری می شد.

عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره دیدار با فیلیپین نیز بیان کرد: به نظرم با همین تیم و با توجه به باخت فیلیپین برابر قزاقستان، شکست دادن فیلیپین در مانیل دور از دسترس نیست. نمی گویم 100 درصد است اما دور از دسترس نیست. باخت فیلیپین برابر قزاقستان خیلی به نفع ما شد. آنها از نظر روانی بهم ریخته اند اما چون بازی برابر ما برایشان اهمیت زیادی دارد قطعا با دقت بیشتری وارد زمین می شوند. بازیکنان و کادرفنی ایران واقعا تلاش می کنند و امیدوارم در بازی بعدی عملکردی در خور شان ایران داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه