Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@10:39:56 GMT

داوید ویا همبازی اینیستا در ژاپن خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۴۱۷۲

داوید ویا همبازی اینیستا در ژاپن خواهد شد

رکنا: داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، پس از پایان قراردادش با نیویورک سیتی، به دنبال حضور در ژاپن و هم تیمی شدن با اینیستا در تیم ویسل کوبه است.

به گزارش رکنا، ویا و اینیستا در تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، زوج موفقی را تشکیل داده بودند و نتایج درخشانی به دست آوردند. حال نشریه دوپرتس کواترو مدعی شد که این دو تحت هدایت خوانما لیلو، سرمربی ویسه کوبه، به بازی کردن کنار یکدیگر ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید ویا با 59 گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا است و پیراهن تیم‌هایی مثل اسپورتینگ، زاراگوزا، والنسیا، بارسلونا، اتلتیکومادرید و ملبورن سیتی را به تن کرده است. دو روز پیش او اعلام کرد که در نیویورک سیتی نخواهد ماند ولی چیزی راجع به مقصد بعدی اش اعلام نکرد. ال گواخه 5 فصل پیش راهی آمریکا شد و خیلی سریع به یکی از ستاره های این لیگ تبدیل شد. او که کاپیتان نیویورک سیتی بود، 124 بازی برای این تیم انجام داد و 80 گل زد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز نگهبان کلیسا به 13 کودک در سرویس بهداشتی+عکس این زندانی به زنان تجاوز می کرد! این خانم معلم یک زن خیانتکار را کشت! + عکس خالکوبی عجیب یک تبهکار / پلیس دیگر نیاز به چهره نگاری از او ندارد + عکس گنج میلیاردی برای یک مرد روستایی داخل گدان قدیمی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جاسوسی در ایران در پوشش شرکت هلیکوپترسازی! دستگیری اشباح شب مشهد در مجلس ختم مقتول! + عکس جرج بوش درگذشت +عکس تهران در نخستین هفته آذر ماه 6 کشته داد +عکس فیلم تصادف شدید به خاطر ایستادن دختر 15 ساله کنار اتوبان سرنوشت شوم پری نوعروس در کامیون! / راننده کیست؟! + جزییات فیلم پرش از هلی کوپتر مرد معلول ایرانی / سعید ضروری کیست؟ +تصاویر گزارش تلخ پیرزن روستایی پلدختر از سیل اعدام نشدن قاتل مرد کشتی گیر که طناب دار را دید+ جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: اسپانیا بارسلونا تیم ملی ژاپن نیویورک عکس تجاوز دختر ایران فیلم زندگی جوان نجات تهران مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو