Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تولید جنگ‌افزارهای پیشرفته گفت: با توانمندی متخصصان کشورمان، فناوری تولید زیردریایی اکنون به طور کامل بومی شده است. ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در رژه باشکوهی در میدان هوادریای پایگاه دریایی بوشهر به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز نیروی دریایی به توانمندی این نیرو پرداخت و اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه ستاد، صف، حوزه تولید جنگ‌افزار نظامی سطحی، زیرسطحی و آموزش‌های گوناگون دارای توانمندی بالایی است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به حماسه آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش بیان کرد: نیروی دریایی ارتش علاوه بر ماموریت‌های ذاتی در عرصه رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها نقش آفرینی گوناگونی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پرداخت و خاطر نشان کرد:نیروی مسلح کشورمان نیرویی محبوب، مردمی و مقتدر و ولایت‌مدار است.

امام جمعه بوشهر ولایتمداری را عامل اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ایمان بالا،  اخلاص و ولایتمداری سبب شده، نیرو‌های مسلح کشور اکنون در اقتدار کامل باشند.

بوشهر|نیروی دریایی ارتش در آبهای داخلی و بین‌المللی حضور فعال دارد بوشهر|عملیات دریایی مروارید در قالب یک فیلم فاخر هنری تولید شود آثار ماندگار فرهنگی در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تولید می‌شود

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز  با اشاره به توانمندی این نیرو در حفاظت و حراست از منافع ایران اسلامی افزود: نیروی دریایی ارتش با اتکا به توان داخلی از منابع و منافع کشور در عرصه دریا پاسداری می‌کند.

امیر دریادار بابک امینی  با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تولید جنگ‌افزارهای پیشرفته خاطر نشان کرد: یکی از نمونه‌های توان داخلی در تولید تجهیزات نظامی، تولید ناوشکن سهند است که امروز به نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ملحق می‌شود.

وی از الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان نیروی دریایی در شمال کشور خبر داد و تصریح کرد: با توانمندی متخصصان کشورمان، فناوری تولید زیردریایی اکنون به طور کامل بومی شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود می‎خواست  نیروی دریایی ارتش را در مدت کوتاهی زمین‌گیر کند افزود: اقتدار نیروی دریایی ارتش روز افزون است و توان بازدارندگی کشورمان در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، در اوج اقتدار قرار دارد و به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است.

امیردریادار امینی با اشاره به اعزام نیروی دریایی ارتش به آب‌های بین‌المللی گفت: نیروی دریایی ارتش با الحاق تجهیزات مدرن و پیشرفته در اوج توانمندی و قدرت قرار گرفته است.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا و نفرات برتر یگان‌های پایگاه دریایی بوشهر قدردانی شد و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان بوشهر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف

جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و سردار سید مجید ابن‌الرضا رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح حضور داشتند.

همچنین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سید علی موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش نیز در این دیدارها حضور داشتند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان