Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:10:36 GMT

برنامه های سالگرد عمارت روبرو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۴۳۴۱

برنامه های سالگرد عمارت روبرو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه، عمارت روبرو در دومین سالگرد تاسیس خود با انتشار فراخوان های متنوع در چند حوزه از عموم علاقه مندان دعوت به همکاری کرده است.

مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو با انتشار فراخوان «ایده هایی برای حیاط»، «کار آزاد در فضای باز» و فراخوان «موسیقی حیاطی» از تمام کسانی که این امکان را بستر مناسبی برای حرکت در مسیر ایده های خود می دانند دعوت به همراهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه کار محیطی از آذر ماه سال ۱۳۹۶ به صورت آزمایشی شروع شده و اکنون بعد از گذشت یک سال فعالیت رسمی خود را شروع کرده است. در حال حاضر پروژه «گل های سربریده»، «میز نور» و «پوشش زنده» در قالب فراخوان های اعلام شده در عمارت  روبرو اجرا می شوند.

همچنین از دیگر برنامه های مهم سالگرد عمارت روبرو برگزاری کنسرت فدریکو آلبانیز موسیقی دان و نوازنده شناخته شده ایتالیایی در ایران است. این برنامه موسیقی دومین برنامه از پروژه «رزونانس» در ایران است که سال گذشته با کنسرت نور پاییزی الافور آرنالدز شروع شد و امسال با کنسرت ساعت «گرگ و میش» فدریکو آلبانیز و با همکاری سفارت آلمان ادامه دارد.

این برنامه ۱۶ آذر ماه و در ۲ سانس ۱۹ و ۲۲ در تالار اندیشه برگزار می شود.

کد خبر 4472640 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پرفورمنس تئاتر ایران عمارت روبرو موسیقی تلفیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده تر فی مابین بحث و گفتگو شد.
در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه ها و نهاد ها را به عمل آورد.
همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی،آواز،تصنیف و مناجات خوانی،ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی