Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:47:57 GMT

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات موسسات اعتباری

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۴۷۷۴

نایب رئیس مجلس آخرین وضعیت پیگیری نمایندگان سران سه قوه درباره مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره  آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری،گفت: مقرر شد اموال موسسه مالی و اعتباری کاسپین بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که خطوط اعتباری که برای سپرده‌گذاران این موسسه باز شده براساس محاسباتی بود که در سال 96 صورت گرفته است، بنابراین در شرایط کنونی با تغییرات اقتصادی و قیمت‌ها در بازار انتظار این است که مقدار دارایی‌ها بیش از مقداری باشد که خطوط اعتباری برای آنها تعریف شده است.

وی افزود: در این نشست مقرر شد جمع‌بندی صحیحی از وضعیت کنونی صورت گیرد تا بتوان تعیین کرد با افزایش دارایی‌ها چه تصمیمی می‌توان برای افرادی که بالای یک میلیارد تومان سپرده‌گذاری کرده‌اند، اخذ کرد.   نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه درباره تعاونی گلیم و گبه کرمانشاه از سوی قوه قضائیه مداخله‌ای صورت گرفته و منابعی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: بدون توجه به سیاست‌های نمایندگان سران سه قوه اقداماتی از سوی نماینده قوه قضائیه در کرمانشاه صورت گرفته است که مقرر شد آقای اژه‌ای موضوع را پیگیری کنند و آخرین وضعیت گلیم و گبه کرمانشاه مشخص شود.   پزشکیان در باره آخرین وضعیت سپرده گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم، اظهار داشت: مقرر شده تا سقف 100 میلیون تومان به سپرده گذاران این تعاونی پرداخت شود و وضعیت دارایی و بدهی این تعاونی تعیین تکلیف و برای مابقی سپرده‌ها نیز به تناسب تصمیم‌گیری شود.   نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پیش نویسی درباره ساختار موسسات مالی و اعتباری تهیه شده است، تصریح کرد: در این پیش‌نویس پیشنهادهایی درباره پول‌هایی که به عنوان وام به اشخاص پرداخت شده و این موضوعات که چگونه منابع تجمیع و مدیریت شود و با نیروی انسانی چگونه رفتار شود تا بتوان برای مشکلات راه‌حلی اتخاذ و با کمترین هزینه بیشترین منفعت را از روند کنونی اخذ کرد عنوان شده که در این نشست بررسی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و مقرر شد درباره پیش‌نویس هفته آینده بحث و بررسی بیشتری شود.   منبع: خانه ملت

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند

یکی از این کارگران گفت: پاکبانان شهرداری یاسوج از پنج تا ۸ ماه حقوق نگرفته اند. در این وضعیت اقتصادی چطور زندگی خود را بگذرانیم؟   وی افزود: ما زن و بچه داریم و برای امور مختلف خود از جمله کرایه خانه نیازمند پرداخت به موقع حقوق هستیم.   یکی دیگر از این کارگران با بیان اینکه بیمه ما نیز مرتب پرداخت نمی‌شود، افزود: به همین دلیل ما با مشکلاتی زیادی مواجه هستیم و تجمع ما تنها برای مطالبه حقوق‌مان است.   وی ادامه داد: مسئولان و متولیان از جمله اعضای شورا و شهردار خودشان همانطوری که نظافت، جمع آوری و جارو کردن سطح شهر را از ما می‌خواهند، ما هم حقوقمان را از آنها می‌خواهیم.   یکی دیگر از این کارگران گفت: بیمه ما به عنوان کارگران خدماتی شهرداری و پاکبان باید بصورت اختصاصی که سختی کار شامل ما شود واریز شود، اما متاسفانه بجای بیمه مشاغل سخت و زیار آور، بیمه ما بصورت عادی است که از متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی تقاضای بررسی این موضع را داریم.   شهردار یاسوج هم گفت: کارگران خدماتی شهرداری از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون ۱۲ ماه حقوق گرفته اند و همچنین در اسفند ماه سال گذشته نیز به این کارگران دو ماه حقوق پرداخت کردیم.   کیوان آشنا فزود: این کارگران سه ماه حقوق از قبل از مدیریت جدید شهرداری طلب دارند و ۸ ماه درست نیست.   شهردار یاسوج درباره وضعیت بیمه مشاغل سخت و زیان آور برای کارگران خدماتی شهرداری تصریح کرد: این کارگران طرف قرارداد شرکت پیمانکاری هستند که باید تامین اجتماعی و پیمانکاران در این خصوص بررسی کنند و پاسخگو باشند.   وی بیان کرد: بیمه این کارگران طبق قانون باید آنچه حق‌شان است در نظر گرفته شده و اعمال شود.   آشنا با بیان اینکه شهر خوب را شهروند می‌سازد، ادامه داد: شهرداری یاسوج ماهانه حدود ۲۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند که از مردم و دستگاه‌های مختلف درخواست می‌شود با توجه به اینکه شهرداری یک دستگاه خودگردان است نسبت به پرداخت عوارض خود به موقع اقدام کنند تا خدمات دهی بهتری و مناسب تری داشته باشیم.   شهردار یاسوج بیان کرد: از مجموعه استانداری، دستگاه‌های خدمات رسان و مردم تقاضای همکاری و همکاری بیش از پیش داریم. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند