Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:44:17 GMT

وزوز گوش در سالمندان نشانه چیست

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۵۵۰۲۱

وزوز گوش در سالمندان نشانه چیست


علی افتخاریان استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به دو نشانه اصلی ابتلا به تومور گوش، گفت: در سنین بالا پیرگوشی دلیل عمده وزوز گوش است، ولی در هر شرایط باید این مسئله جدی گرفته شود و جهت تشخیص علت آن اقدام به موقع انجام داد.

اتولوژی مربوط به بیماری‌های گوش و قاعده طرفی جمجمه بوده که شامل تومورها، مشکلات مادرزادی گوش و عفونت گوش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

اکثر این تومور‌ها با کم‌شنوایی و صدا‌های اضافه در گوش همچون وزوز گوش همراه هستند و علائم دیگری همچون درد، کمتر در مراحل اولیه با آن همراه است.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ادامه داد: درمان تومور‌های گوش از طریق جراحی است و به ندرت درمان‌های دیگر برای آن صورت می‌گیرد. البته تشخیص به موقع در درمان موفقیت‌آمیز این بیماری حائز اهمیت است.

وزوز گوش علل مختلفی دارد و هر علتی در مسیر شنوایی می‌تواند سبب آن باشد و برای درمان آن باید ابتدا منشأ مشکل را پیدا کرد.

در سنین بالا پیرگوشی دلیل عمده وزوز گوش است، ولی در هر شرایط باید این مسئله جدی گرفته شود و جهت علت آن اقدام به موقع انجام شود.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سالمندان بیماری های گوش وزوز گوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است