Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

رویداد۲۴ در جریان معاملات امروز، شنبه دهم آذرماه در بازار ارز، دلار در دو کانال قیمتی متفاوت عرضه می‌شود، به نحوی که تا لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در کانال ۱۰ هزار تومانی و در صرافی‌های غیربانکی در کانال ۱۱ هزار تومانی در حال معامله است.

بر این اساس نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی برای خرید ده هزار و ۷۰۰ تومان و برای فروش ۱۰ هزار و ۷۵۰ تومان است و در صرافی های غیر بانکی هر دلار برای فروش ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز همچنین هر یورو در صرافی های بانکی برای خرید ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان و برای فروش ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان است. این در شرایطی است که در هفته گذشته، نرخ دلار در صرافی های غیربانکی از صرافی‌های بانکی پایین تر بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دلار معاملات صرافی بانک کانال قیمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • نحوه طبخ آبگوشت متفاوت با پاچه گوسفند و بره (فیلم)
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان