Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کسرایی، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی، یازدهم آذرماه، برگزار می‌شود.
وی ضمن دعوت ازفعالان فضای مجازی، خبرنگاران و علاقمندان، افزود: اجلاسیه فضای مجازی کنگره دو هزار شهید، اولین بار در تاریخ اجرایی کنگره‌ها قرارگرفته است و به عنوان گردهمایی تخصصی فعالان فضای مجازی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی بیان کرد: کمیته فضای مجازی کنگره از ابتدای سال جاری تشکیل شده و در حوزه تولید و انتشار محتوا، جریان سازی و پوشش رسانه‌ای فعالیت‌هایی که در قالب کنگره ملی دو هزار شهید انجام شده، اقداماتی را انجام داده است.
کسرایی اظهار کرد: در سطح شهرستان بیرجند جشن تولد شهدا و نشست‌های تخصصی برگزار شده و پنج قسمت مستند گزارشی به ‌نام شهید، 10 قسمت موشن گرافی، 30 اثر نقاشی دیجیتال از چهره شهدای استان تولید و همچنين بیش از 50 اثر گرافیکی، عکس نوشت، استوری و پوستر طراحی و منتشرشده است.
وی ادامه داد: اکنون نیز در حال تولید محتواهای دیگری هستیم که بخشی از آن‌ها در اجلاسیه رونمایی خواهد شد.
مسئول دفتراستانی سازمان فضای مجازی سراج درخراسان‌جنوبي، اظهار امیدواری کرد: دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف با حضور خود در اجلاسیه بتوانند در فضای مجازی یاد و خاطره شهدا را زنده نگه ‌دارند.
کسرایی با اشاره به اینکه در دسترس‌ترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فضای مجازی است، تصریح کرد: اگر برای شهدا در فضای مجازی کارکنیم و وقت بگذاریم آینده انقلاب و نظام را بیمه خواهیم کرد.
وی یادآور شد: اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی دو هزار شهید خراسان‌جنوبی، با حضور مسئول سازمان فضای مجازی سراج کشور و نماینده ولی فقیه در استان و فعالان فضای مجازی و علاقمندان به فعالیت در حوزه ایثار، جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۵۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها